Více

Táta na plný úvazek pomohl zvednout Primě zájem u mladšího publika

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Seriál Nemocnice na kraji města oslovuje jak starší, tak i mladší publikum. U obou diváckých skupin včera získal podíl přes 18 %.

Reality show Primy oslovila přes 400 tisíc diváků

413 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 14,08 % sledovalo včera úvodní část nové reality show televize Prima Táta na plný úvazek. Komerční dvojce pomohla novinka zejména u mladšího publika, kde se share pořadu přehoupl přes 15 %. V porovnání s minulým čtvrtkem si Prima právě ve skupině publika od 15 do 54 let polepšila o téměř čtyři procentní body, což ji v této kategorii zajistilo vítězství nad Jedničkou. U staršího publika byla trhovou trojkou. Jejím nejsledovanějším pořadem se s necelými šesti sty tisíci diváky staly hlavní zprávy, které oslovily 29 % publika.

STŘEDEČNÍ DATA: Hranici jednoho milionu diváků nepřekonaly ve středu ani Televizní noviny

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem u staršího publika byla Nemocnice na kraji města, kterou si ve čtvrtek po 20. hodině nenechalo ujít 528 tisíc diváků. Share pořadu překročil v obou diváckých skupinách 18% podíl. U mladšího publika zvítězil Comeback. Díl vysílaný od 20.28 měl share 22,25 %, další část necelých 24 %. Ve skupině 15+ se oba díly dostaly nad hranici 400 tisíc diváků a podíl 14 %. Nova za celý den oslovila 16,46 % staršího publika, u mladších diváků však překročila 21% hranici. Televizní noviny byly jediným pořadem, kterému se podařilo překročit milionovou hranici.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+