Více

Trade&Technology mění logo, vizuální styl i nabídku služeb

Nové logo, vizuální styl a také systém prodeje dekódovacích karet pro příjem základních českých televizních programů prostřednictvím satelitní služby CS Link mění společnost Trade&Technology (T&T), jeden z distributorů karet pro příjem této platformy. Podle jednatele firmy Jaromíra Glisníka se firma snaží oslovit větší skupinu diváků a chce být vizuálně přívětivější.

TISKOVÁ ZPRÁVA: Nové logo, vizuální styl a služby Trade&Technology (PDF, 502kB)

V posledních letech byla firemní grafika T&T založena na technických symbolech a akcentovala skutečnost, že firma podniká v oblasti nových technologií. Nyní, kdy je satelitní distribuce televizních programů v digitální podobě již široce rozšířena, přecházíme na grafiku méně technickou, vlídnější a barevnější. Měla by lépe vyjadřovat skutečnost, že podnikáme v oblasti distribuce televizní zábavy, nejen technických komponentů, uvedl Glisník.

Novou grafickou podobu a názvy dostanou dva nové produkty TaT: dekódovací karty pro příjem šesti základních televizních programů (ČT 1, ČT 2, ČT 4 Sport, ČT 24, Nova, Prima). TT Karta Standard umožní za jednorázový poplatek 1 999 korun včetně DPH časově neomezený satelitní příjem těchto stanic. TT Karta Sezóna za 999 korun včetně DPH opravňuje k příjmu těchto programů na jeden rok od aktivace služby. Za další poplatek 1 000 korun pak lze volně přejít na službu TT Karta Standard.

Firma rovněž upravila svůj web. Na adrese www.t-t.cz lze nově také elektronicky registrovat dekódovací karty pro příjem televizních programů prostřednictvím satelitního CS Linku. Společnost tak dohání svého největšího rivala, druhého distributora karet pro příjem CS Linku, firmu Gital. Ta vykázala za poslední rok mnohem dynamičtější nárůst počtu zákazníků než T&T.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 9. 2007 0:01

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+