Více

Talk show TV Barrandov s Ringo Čechem přišla oproti prvnímu dílu o polovinu diváků

UVNITŘ TABULKY Podprůměrné výsledky vykazuje v úterním prime timu nadále i Prima family, radost naopak dělá FTV Prima sledovanost Teorie velkého třesku na Primě Cool.

Rapidní propad v počtu diváků zaznamenala v úterý nová talk show televize Barrandov s názvem Kdopak bych se Čecha bál. Pořad, jehož průvodcem je svérázný moderátor a mj. i bavič František Ringo Čech, oslovil pouze 108 tisíc diváků (share 3,05 %). Znamená to, že oproti prvnímu dílu přišla tato talk show přesně o polovinu publika. Předchozí část vidělo 216 tisíc diváků (share 5,23 %). I přes tento nepříliš povzbudivý výsledek byl pořad nejsledovanějším na TV Barrandov vůbec. Kulinářskou novinku Což takhle dát si VIP? vidělo 105 tisíc diváků (share 3,24 %) a investigativní formát Bez cenzury pouze 77 tisíc diváků (share 2 %). Za celý den oslovila televize 2,93 % publika.

MINULÝ TÝDEN: Start talk show Františka Ringo Čecha se na TV Barrandov povedl: 216 tisíc diváků

Nepříliš povzbudivé výsledky dosahuje v úterním prime timu nadále i Prima family. Oba její primetimové pořady vysílané po 20. hodině skončily s podílem na publiku pod 10 %. Ano, šéfe si pustilo 362 tisíc diváků (share 9,64 %), talk show Polívka na vině 283 tisíc diváků (share 9,23 %). Celodenní podíl televize byl 14,32 %, v prime timu oslovila Prima family 11,22 % publika. Nejsledovanější byla TV Nova. Ta si zajistila u obou diváckých skupin celodenní podíl vyšší než 30 %. Ordinaci v růžové zahradě si nenechal ujít 1,893 tisíc diváků (share 49,82 %), podíl ve skupině 15–54 byl 47,69 %. Magazín Víkend viděl 1,091 milionu diváků (share 36,69 %), ve skupině 15–54 byl podíl 37,85 %.

PONDĚLNÍ DATA: Novácký Gympl se v pondělí dotáhnul na Cesty domů, dělily je jen tři tisíce diváků

Pod půlmilionovou hranicí skončil detektivní příběh Devatenáct klavírů v hlavní roli s Miroslavem Donutilem. Na ČT 1 si ho pustilo 459 tisíc diváků (share 12,33 %). Téměř shodnou sledovanost, 461 tisíc diváků (share 14,54 %), vykázali Komici na jedničku věnovaní Jaroslavu Marvanovi. Celodenní podíl ČT 1 byl 13,75 %. Sledovanost pořadů na ČT 2 skončila pod dvěma sty tisíci diváky, nicméně film Highlander vykázal po 22. hodině nadprůměrný podíl 10,68 %. Vidělo ho 181 tisíc lidí. Co se týká dokumentů, tam diváky nejvíce oslovili Letečtí stíhači v boji. Bylo jich 135 tisíc (share 3,78 %). Na ČT 24 se stal podle očekávání nejsledovanějším pořadem bilanční rozhovor s prezidentem Milošem Zemanem k 100 dnům v jeho úřadu. Pustilo si ho 213 tisíc diváků (share 5,72 %).

ČTĚTE TAKÉ: Nova v neděli porazila ČT 1 filmem Účastníci zájezdu, sobotu ovládli staří na Jedničce

Sledovanost hned šesti stanic, které jsou součástí peoplemetrového měření, skončila pod hranicí sta tisíc diváků. Šlo o ČT Sport, Fandu, Smíchov, Telku, Primu Zoom i Primu love. Ze sesterských kanálů Novy se vedlo v prime timu nejlépe Nově Cinema. Hongkongský akční snímek s prvky komedie Mistrův si nenechalo ujít 159 tisíc diváků (share 4,41 %), ve skupině diváků od 15 do 54 let šlo o 96 tisíc lidí (share 5,44 %). Na Primě Cool podle očekávání bodovala premiérová řada seriálu Teorie velkého třesku, kterou si pustilo 268 tisíc diváků (share 7,47 %). Prima může být s jeho výsledkem nadmíru spokojená, protože 244 tisíc diváků (share 13,36 %) bylo ve věku od 15 do 54 let.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 11. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,75 13,32 10,37 10,82
ČT 2 4,19 3,76 4,63 4,06
ČT Sport 0,82 0,41 0,94 0,53
ČT 24 6,61 5,11 3,47 2,77
Nova 32,50 43,66 35,49 43,70
Nova Cinema 3,37 4,04 4,49 4,93
Fanda 1,07 1,52 1,23 1,55
Smíchov 0,83 0,75 1,46 1,38
Telka 0,60 0,39 0,61 0,34
Prima family 14,32 11,22 11,63 10,43
Prima Cool 3,42 3,62 6,04 6,50
Prima love 2,25 1,70 3,45 2,58
Prima Zoom 2,02 1,32 2,08 1,31
TV Barrandov 2,93 2,16 2,15 1,45
Atmedia 3,42 1,93 3,17 1,96
ostatní TV 7,91 5,07 8,78 5,69
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 11. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 25,37 17,86 19,41 18,18
Nova Group 38,37 50,36 43,28 51,90
Prima Group 22,01 22,60 23,20 20,82

Zdroj: ATO-Mediaresearch

24 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 6. 2013 22:46

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+