Více

Talentu se daří lépe na Slovensku, stále poráží konkurenční Talentmanii

Soutěži Česko Slovensko má talent se ve vzájemném souboji s konkurenční Talentmanií daří lépe na Slovensku. Zatímco v České republice už druhý týden za sebou Talentmania na Nově porazila v přímém nedělním souboji Česko Slovensko má talent na Primě na počet diváků, na Slovensku si vítězství nadále drží Talent na Jojce. Vyplývá to z průběžných dat sledovanosti jednotlivých dílů obou talentových soutěží, která zveřejňuje server Mediálne.sk.

K TÉMATU: Talentmania v neděli opět porazila Primu, v sobotu bodovali Piráti z Karibiku 2 na Primě

Poslední nedělní souboj skončil o 100 tisíc diváků lépe pro Jojku. Její Česko Slovensko má talent sledovalo 722 tisíc diváků starších dvanácti let, zatímco Talentmanii na Markíze pouze 623 tisíc. To v České republice vyhrála Talentmania na Nově s 1,066 miliony diváků starších patnácti let, zatímco Česko Slovensko má talent na Primě vidělo 998 tisíc dospělých diváků. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale zvítězila Prima nad Novou.

Právě u mladší cílové skupiny jsou rozdíly mezi Talentem a Talentmanií v obou bývalých zemích československé federace výraznější. V podílech na publiku si nedělní Talent na Slovensku ukrojil 37,9 procenta a v Česku 27,17 procenta, Talentmania na Slovensku 32,4 procenta a v Česku 24,55 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+