Více

Talentmania porazila primácký Talent i v divácké skupině 15 až 54 let

I když byl boj nedělních úvodních dílů obou konkurenčních talentových show na Nově a Primě velmi vyrovnaný, novácká Talentmania nakonec porazila ve sledovanosti primácký pořad Česko Slovensko má talent i v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Právě na ni obě komerční televize cílí při prodeji reklamních časů. Rozdíl v počtu diváků ale nebyl příliš markantní.

K TÉMATU: Souboj talentových soutěží vyhrála Nova, ale jen o 200 tisíc diváků

Jak vyplývá z výsledků elektronického měření sledovanosti, které na svém webu tn.cz zveřejnila televize Nova, Talentmanii v této cílové skupině sledovalo 13,1 procenta populace, což odpovídá 768 tisícům diváků a tržnímu podílu 37,22 procenta. Česko Slovensko má talent dosáhlo ve stejné cílové skupině sledovanosti 11,6 procenta, což je 680 tisíc diváků při podílu 32,34 procenta.

KOMENTÁŘ: Co s průšvihem jménem Talentmania?

U diváků starších 55 let bylo skóre obou soutěží takřka vyrovnané. Nově dalo v neděli večer přednost 673 tisíc diváků, Primě o 17 tisíc méně. Stejného poměru dosáhly i slovenské televize Markíza (vysílala Talentmanii s Novou) a Joj (vysílala Česko Slovensko má talent s Primou). Společný byl i vývoj sledovanosti: Nova s Markízou během talentové show postupně klesaly, Prima s Joj naopak stoupaly.

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 8. 2010 20:02

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+