Více

Syndrom Šéfky? Jojce se s Talentem dařilo, porazila jím Markízu

Zatímco pro Primu byl úvodní díl druhé řady show Česko Slovensko má talent propadákem, slovenská televize Joj, s níž tuto soutěž připravuje, dopadla o poznání lépe. Během první castingové části v neděli večer porazila nejsledovanější slovenskou televizi Markíza a v podílu na dospělém publiku dosáhla téměř dvojnásobné hodnoty oproti Primě – 32,7 procenta (na Slovensku je ale nejširší cílová skupina počítá na diváky starší 12, nikoli 15 let jako v České republice).

K TÉMATU: Nova rozdrtila Talent na Primě. Doktor od jezera hrochů měl 2 289 tisíc diváků

V době vysílání Talentu byla televize Joj jedničkou na trhu. TV Joj opět potvrdila, že svoji hlavní základnu má ve městech, kde byla v nedělním prime time jedničkou s podílem 33,3 procenta, přičemž show Česko Slovensko má talent dosáhla podílu 36,9 procenta, informoval PR manažer Jojky Jozef Gogola. Oproti tomu Prima dosáhla s nedělní úvodní částí Talentu průměrného podílu 17,62 procenta, což je na tuto televizi a nedělní večer standard (ale Prima jistě očekávala nadprůměr).

KOMENTÁŘ: Bude Talent na Primě letošním propadákem?

Start druhé řady Talentu tak připomíná potíže jiného společného projektu Primy a Jojky, reality show Šéfka. Zatímco na Slovensku byla Šéfka celkem sledovaná, v Česku úplně propadla a Prima postupně její premiérové díly odsunula až hluboko za půlnoc. U Talentu však takový postup není možný, protože na rozdíl od Šéfky stojí především na živých přenosech (vyjma prvních castingových dílů, které jsou předtáčené).

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 9. 2011 20:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+