Více

Syndrom ČS SuperStar: Také Šéfce se daří výrazněji lépe na Slovensku

UVNITŘ TABULKA Česko-slovenským televizním projektům se letos daří více na Slovensku než v Česku. Po druhé řadě Česko Slovenské SuperStar, která zajímá více diváky slovenské Markízy než české Novy, se stejný trend projevil i u česko-slovenské soutěže Šéfka, která v neděli večer odstartovala na televizi Prima a slovenské Jojce. Zatímco na Primě Šéfka propadla, na slovenské televizi Joj si udržela poměrně vysokou sledovanost. V obou zemích však nedosáhla výsledků federální SuperStar.

POROVNEJTE: Sledovanost reality show Šéfka na televizích Prima a Joj

Na Primě vidělo Šéfku v neděli večer od 20 hodin v průměru 610 tisíc dospělých diváků, což televizi zajistilo podíl 14,92 procenta. Na Jojce měla Šéfka podle serveru Mediálne.sk průměrně 523 tisíc diváků starších dvanácti let, což odpovídalo podílu 25,40 procenta. Obdobné byly výsledky i u mladších cílových skupin: 372 tisíc diváků ve věku od 15 do 54 let na Primě (podíl 15,45 procenta) a 314 tisíc diváků ve věku od 12 do 54 let na Jojce (podíl 23,80 procenta). Na Primě tedy Šéfka zaujala především mladší diváky, na Jojce spíše starší.

K TÉMATU: Čápi s mákem propadli: 428 tisíc diváků. Asi je přesuneme, říká šéf Primy

Na Jojce výrazněji uspěla i druhá řada kuchařské celebrity show Kapr na dortu, kterou Prima vysílá pod názvem Čápi na máku. Premiéru druhé řady na Primě sledovalo minulý čtvrtek od 20 hodin v průměru 428 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 11 procent. Jojka nasadila tento pořad na neděli po Šéfce od 21:50 hod. a zaujala v průměru 277 tisíc dospělých diváků při podílu 24,40 procenta. U Primy jde o výrazně podprůměrný výsledek a vedení televize uvažuje o přesunu pořadu do jiného času, u Jojky jde alespoň o průměrné číslo.

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 3. 2011 13:15

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+