Více

SuperStar opět nestačila na Četnické humoresky, u mladých ale s přehledem vyhrála

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Oproti Talentu na Primě má SuperStar o třetinu více diváků, Nova však v neděli podlehla u širší divácké skupiny 15+ prvnímu programu ČT.

Vinaři trojkou večera, drží se ale vysoko

Podzimní talentové show na dvou největších komerčních televizích způsobují značnou segmentaci diváků o víkendových večerech. Zatímco starší publikum dává přednost večerním pořadům České televize, mladí se dívají právě na talentové show. Platilo to v sobotu pro Česko Slovensko má talent a stejně tak i pro nedělní SuperStar na Nově. Ta sice v širší divácké skupině všech dospělých nad 15 let prohrála v přímém souboji s reprízovaným seriálem Četnické humoresky na ČT 1, u mladšího publika od 15 do 54 let ale jasně zvítězila. Navíc v porovnání s Talentem oslovila o třetinu publika více, a to jak v širší cílové skupině D15+, tak v Novou prosazované kategorii 15 až 54 let. Na seriál Vinaři tentokrát zbyla až druhá, resp. třetí příčka.

SOBOTNÍ DATA: Zázraky přírody se přetahovaly s Talentem o pozici jedničky sobotního večera

SuperStar od 20:20 na hlavním kanálu Novy oslovila v průměru 872 tisíc dospělých diváků a 25,02 procenta publika, Četnické humoresky od 20:00 na ČT 1 měly 958 tisíc dospělých diváků a podíl 24,16 procenta publika (SuperStar trvala o hodinu déle než seriál ČT, proto rozdílné podíly na publiku). Vinaře na Primě sledovalo od čtvrt na devět v průměru 818 tisíc dospělých diváků a 20,50 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 oslovila SuperStar 29,09 procenta publika, Vinaři 22,27 procenta a Četnické humoresky 19,98 procenta. Nova díky SuperStar a zpravodajské hodině ovládla nedělní prime time, za celý den ale zvítězila pouze u mladších diváků od 15 do 54 let. V širší kategorii všech dospělých diváků nad 15 let byla lídrem neděle ČT 1 s celodenním podílem 18,34 procenta (Nova dosáhla podílu 18,00 procenta).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+