Hlavní navigace

SuperStar opět nestačila na Četnické humoresky, u mladých ale s přehledem vyhrála

14. 9. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Oproti Talentu na Primě má SuperStar o třetinu více diváků, Nova však v neděli podlehla u širší divácké skupiny 15+ prvnímu programu ČT.

Vinaři trojkou večera, drží se ale vysoko

Podzimní talentové show na dvou největších komerčních televizích způsobují značnou segmentaci diváků o víkendových večerech. Zatímco starší publikum dává přednost večerním pořadům České televize, mladí se dívají právě na talentové show. Platilo to v sobotu pro Česko Slovensko má talent a stejně tak i pro nedělní SuperStar na Nově. Ta sice v širší divácké skupině všech dospělých nad 15 let prohrála v přímém souboji s reprízovaným seriálem Četnické humoresky na ČT 1, u mladšího publika od 15 do 54 let ale jasně zvítězila. Navíc v porovnání s Talentem oslovila o třetinu publika více, a to jak v širší cílové skupině D15+, tak v Novou prosazované kategorii 15 až 54 let. Na seriál Vinaři tentokrát zbyla až druhá, resp. třetí příčka.

SOBOTNÍ DATA: Zázraky přírody se přetahovaly s Talentem o pozici jedničky sobotního večera

SuperStar od 20:20 na hlavním kanálu Novy oslovila v průměru 872 tisíc dospělých diváků a 25,02 procenta publika, Četnické humoresky od 20:00 na ČT 1 měly 958 tisíc dospělých diváků a podíl 24,16 procenta publika (SuperStar trvala o hodinu déle než seriál ČT, proto rozdílné podíly na publiku). Vinaře na Primě sledovalo od čtvrt na devět v průměru 818 tisíc dospělých diváků a 20,50 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 oslovila SuperStar 29,09 procenta publika, Vinaři 22,27 procenta a Četnické humoresky 19,98 procenta. Nova díky SuperStar a zpravodajské hodině ovládla nedělní prime time, za celý den ale zvítězila pouze u mladších diváků od 15 do 54 let. V širší kategorii všech dospělých diváků nad 15 let byla lídrem neděle ČT 1 s celodenním podílem 18,34 procenta (Nova dosáhla podílu 18,00 procenta).

Kanály – průměrné podíly (13. 9. 2015)
Graf podílu kanálů (13. 9. 2015)
Graf podílu skupin (13. 9. 2015)

Velmi úspěšná neděle pro Primu Cool

Večerní vítězství si Nova posvětila nejen SuperStar, ale také publicistickým pořadem Střepiny, kterým od půl jedenácté oslovila v průměru 490 tisíc dospělých diváků a 25,92 procenta publika (26,47 procenta ve věku 15 až 54 let). Pro srovnání: obdobně zaměřený pořad 168 hodin, který o hodinu dříve (od 21:20) vysílala ČT 1, vidělo v průměru 516 tisíc dospělých diváků a 14,21 procenta publika, většinou však šlo o diváky starší 55 let. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhl tento pořad silně podprůměrného podílu 8,75 procenta. Naopak u mladých díky Vinařům stoupala Prima, která v cílové skupině 15 až 54 let za celý prime time jasně porazila Jedničku, když v průměru oslovila 17,82 procenta publika (Jednička 14,62 procenta, Nova 29,64 procenta).

BRAND24

MINULÁ NEDĚLE: Vinaři těsně zvítězili nad Četnickými humoreskami, SuperStar je nedohnala ani u mladých

Z menších televizí se v neděli večer dařilo především Primě Cool, která katastrofickým filmem Den poté oslovila od osmé večer 211 tisíc dospělých diváků a 5,91 procenta publika (9,40 procenta ve věku 15 až 54 let). Primě Cool se ale dařilo po celou neděli, zejména u mladších diváků od 15 do 54 let, u kterých dosáhla celodenního podílu 7,54 procenta a v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dokonce 8,53 procenta. V širší cílové skupině všech dospělých nad 15 let byla z celodenního hlediska úspěšnější TV Barrandov (5,14 procenta), té se ale dařilo spíš podvečer než v hlavním vysílacím čase. Nejvíce diváků přitáhla ke své hlavní zpravodajské relaci Naše zprávy, kterou od půl sedmé vidělo 216 tisíc dospělých diváků a 9,33 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (13. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (13. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (13. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (13. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (13. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (13. 9. 2015)
Top 5: ČT art (13. 9. 2015)
Top 5: Nova (13. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (13. 9. 2015)
Top 5: FANDA (13. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (13. 9. 2015)
Top 5: TELKA (13. 9. 2015)
Top 5: Prima (13. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (13. 9. 2015)
Top 5: Prima love (13. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (13. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (13. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (13. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (13. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (13. 9. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).