Více

Studio Oficina se opět uchází o prestižní cenu PromaxBDA, za vizuál televi­ze Pětka

UVNITŘ VIDEO Věhlasné pražské grafické studio soutěží nyní paradoxně s vizuálem stanice, která už před několika měsíci ukončila vysílání. V minulosti byla Oficina oceněna už několikrát.

Pražské studio Oficina se i letos bude ucházet o možné vítězství v rámci PromaxBDA Global Excellence Promotion, Marketing and Design Awards 2012, což je v podstatě obdoba filmových Oscarů, která je ovšem zaměřená na grafiku. Oficina bude paradoxně soutěžit s vizuálem stanice Pětka, která už v současné době nevysílá. Televize ukončila vysílání 4. února po pouhých několika měsících od svého startu vinou finančních problémů, do nichž se dostala. Pětka sama sebe charakterizovala jako stanici „plnou české zábavy“.

Z ARCHIVU: Znělka Primy love získala prestižní zlatou sošku PromaxBDA za design

Soutěže se účastní stovky studií či agentur z 65 zemí světa. Promax se poprvé konal v roce 1956 a byl založen jako nezisková full servisová asociace pro marketingové pracovníky působící v médiích. V roce 1997 se spojil s The Broadcast Design Association (BDA). Spojením asociace (Promax) a jejího dlouhodobého partnera (BDA) vznikla nova organizace. PromaxBDA, která začala pořádat konference pro vedoucí pracovníky v médiích v oblastech marketingu, motion designu a nových technologií, popsala historii těchto cen stručně Vlaďka Cimbálníková ze studia Oficina.

ČTĚTE TAKÉ: Prima Cool obdržela evropskou cenu Promax za design

Studio Oficina bylo v minulosti nominováno již pětkrát. Tři nominace na Evropském PromaxBDA proměnilo ve stříbrné sošky v kategoriích The Best Logo Design a The Best Programme Branding za televizi Prima Cool. Ve stejných kategoriích bylo nominováno na celosvětovém PromaxBDA konaném v New Yorku v roce 2010. V jedné z kategorií zvítězilo a získalo zlatou sošku za The Best logo design televizní stanice Prima love. Dlouhodobá spolupráce se studiem Oficina přináší kromě unikátního vzhledu nových televizních stanic rodiny Prima také řadu ocenění, uvedla v červenci 2011 někdejší šéfka marketingu Primy Denisa Schulzová.

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 12. 5. 2013 23:58

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+