Více

Start třetí řady Farmáře na Primě family se nepovedl, Fanda bodoval Evropskou ligou

UVNITŘ TABULKY Ještě úspěšnější než fotbalový duel Chelsea se Spartou na Fandovi bylo utkání Plzně s Neapolí na ČT Sport. Vidělo ho 432 tisíc diváků při podílu na publiku 13,94 %.

Start dalšího jarního novinkového formátu stanice Prima family, třetí řady reality show Farmář hledá ženu, se včera příliš nevydařil. Reprízované medailonky soutěžících si pustilo 344 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 8,34 %. Úspěšnější byl naopak premiérový díl VIP Prostřeno!, který vidělo 554 tisíc diváků (share 17,46 %). Za celý čtvrtek oslovila Prima family pouze 14,94 % dospělého publika, v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, to bylo ještě méně – 13,32 %. Na vině je pochopitelně několik faktorů – Nova vysílá ve čtvrtek tradičně Ordinaci a běžely také dva atraktivní fotbalové přenosy Evropské ligy.

MINULÝ TÝDEN: Sparta s Chelsea na ČT Sport zamávaly sledovaností. Evropská liga zvedla i Fandu

Právě Evropská liga UEFA, konkrétně duel mezi Chelsea FC a AC Spartou Praha, byla tou, která pomohla k velice úspěšnému výsledku Fandovi. Utkání vidělo 252 tisíc dospělých diváků (share 7,67 %), ve skupině diváků od 15 do 54 let jich bylo 147 tisíc (share 9,02 %). Fanda porazil v prime timu všechny tematické stanice FTV Prima (tedy s výjimkou Primy family). Celodenní podíl kanálu byl u dospělých diváků 2,62 %. Přesto nebyl tak úspěšný jako utkání mezi Viktorií Plzeň a SCC Neapol. Pustilo si ho 432 tisíc diváků (share 13,94 %). Stanice měla v prime timu podíl 7,59 %.

STŘEDEČNÍ DATA: Pořad Věřte, nevěřte přestává fungovat, přiblížil se 200 tisícům diváků

Tradičně vysokého výsledku dosáhla Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově, byť šlo o něco nižší číslo, než bychom byli zvyklí. Seriál vykázal hodnotu 1,677 milionu dospělých diváků (share 40,54 %), u diváků od 15 do 54 let jich bylo 737 tisíc (share 35,94 %). S o něco nižší sledovaností se museli spokojit také Policajti z centra na ČT 1. Seriál vidělo 675 tisíc diváků (share 16,61 %). Jen mírně nad sto tisíc diváků se dostal Letící delfín na TV Barrandov. 102 tisíc mu přineslo podíl 2,49 %. Stanice měla v prime timu podíl pouze 2,26 %. Celodenní podíl Jedničky byl 14,27 %.

NEPŘEHLÉDNĚTE: První obrysy dostal kanál ČT art před měsícem, překvapil šéf Kavčích hor Dvořák

O své diváky ani díky fotbalu nepřišly dokumenty na Dvojce. Delfíny ze žraločí zátoky si pustilo 245 tisíc lidí (share 6,03 %), Svět zázraků pak 203 tisíc lidí (share 4,89 %). Pro srovnání, nejsledovanějším dokumentem na Primě Zoom byli Hitlerovi válečníci, kteří oslovili 115 tisíc diváků (share 2,84 %). Nejúspěšnějším pořadem na ČT 24 zůstaly jako téměř každý den Události v regionech – 189 tisíc diváků (share 6,99 %). Ze sesterských kanálů velkých komerčních televizí byla nejúspěšnější Nova Cinema s Námořní vyšetřovací službou. Její část po 20. hodině vidělo 221 tisíc diváků (share 5,44 %), ve druhé skupině 134 tisíc (6,87 %), další pak 255 tisíc (6,38 %), z toho 160 tisíc mladých (8,13 %).

ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov „překope“ od 11. března odpolední a večerní program

Za zmínku stojí i sledovanost původního pořadu Primy Cool Pekelná výzva. Ta si totiž oproti předchozímu dílu polepšila, a to jak co do počtu diváků tak i v podílu na publiku. Zatímco premiérovou část vidělo 127 tisíc diváků (share 3,08 %), včera to bylo 152 tisíc diváků (share 3,69 %). Nejsledovanějším pořadem, který zároveň jako jediný dokázal překročit stotisícovou hranici, byl na Primě love seriál Sex ve městě se začátkem před 23. hodinou. Vidělo ho 102 tisíc diváků (share 5,33 %). Nejúspěšnějším pořadem na Smíchově u dospělého publika byla americká krimikomedie Flek nasazená od 13:40. Vidělo ji 33 tisíc diváků (share 2,78 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za čtvrtek 21. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,27 13,45 10,22 11,16
ČT 2 3,65 3,48 4,02 3,57
ČT Sport 5,29 7,59 5,86 8,30
ČT 24 5,18 3,44 3,07 2,09
Nova 28,00 35,43 29,88 34,27
Nova Cinema 3,48 4,17 4,81 5,37
Fanda 2,62 4,14 3,28 5,03
Smíchov 0,91 0,48 1,55 0,83
Prima family 14,94 13,32 10,85 10,84
Prima Cool 3,10 2,66 5,38 4,52
Prima love 1,95 1,39 2,66 2,30
Prima Zoom 2,82 1,85 3,26 2,12
TV Barrandov 3,16 2,26 2,72 2,39
Atmedia 1,60 1,01 2,21 1,38
ostatní TV 9,02 5,34 10,22 5,82
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za čtvrtek 21. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 28,39 27,96 23,18 25,13
Nova Group 35,01 44,21 39,52 45,50
Prima Group 22,81 19,22 22,15 19,78

Zdroj: ATO-Mediaresearch

69 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 2. 2013 21:28

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+