Více

Start české MTV pod hlavičkou Novy ještě letos není tak jednoznačný

Televize Nova stále ještě neví, jestli ještě v letošním roce spustí českou verzi hudebního kanálu MTV, jak slibovala koncem loňského roku. Podle generálního ředitele Petra Dvořáka by bylo stanovování nějakého přesnějšího termínu „věštěním z křišťálové koule“. Myslím, že kdybych to věděl, dávno prodám svůj recept analytikům, kteří o tom teď tak chytře píší. Nevím, řekl Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

Nova původně slibovala českou MTV v prvním čtvrtletí letošního roku, později start odsunula na první pololetí. Máme v zásobě řadu projektů, které bychom mohli nasadit na jaro či podzim, kdybychom chtěli, ale teď čekáme, protože jsou poměrně finančně náročné. Není to tak, že bychom chtěli jet starou vyjetou kolejí, ale jsme v situaci, kdy se opravdu snažíme vážit každý krok, každou korunu a myslím, že takhle to dělá každý, kdo to s podnikáním myslí alespoň trochu vážně, vysvětlil Dvořák.

Jasněji by měla mít Nova v hlavní inzertní sezóně, kdy uvidí, jak se budou chovat zadavatelé reklamy. Ta pro nás začíná někdy v polovině března a vrcholí v dubnu až květnu. Z toho si vytipujeme, jestli jen momentálně pozdrželi svoje výdaje a šetří peníze, aby s kampaněmi vyjeli v průběhu velké sezony, nebo jestli své kampaně spíš zkrátí a udělají je intenzivnější, případně jestli peníze opravdu nemají, dodal šéf Novy.

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 2. 2009 12:05

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+