Více

StarDance měla víc diváků než Televizní noviny, Novu v sobotu večer ohrožovala i Prima

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Talent v přímém souboji se StarDance dosáhl jen polovičního výkonu taneční show, ČT art díky Sluhovi dvou pánů v prime time nad Primou love.

ČT 1 v prime time atakovala podíl 30 %

Drtivé vítězství ČT 1 nad ostatními českými televizemi měřenými peoplemetry zajistila v sobotu taneční show StarDance. Nejenže se stala nejsledovanějším pořadem dne, ale zároveň Jedničce zajistila pozici lídra na trhu jak v hlavním vysílacím čase, kdy ČT 1 vykázala průměrný podíl 28,38 procenta, tak za celý den (20,49 procenta). Během prime time Jednička nad Novou zvítězila v cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v celodenních číslech ale prvenství v této kategorii zůstalo Nově. A kolik diváků tedy sledovalo StarDance? Samotné soutěžní klání od osmé večer do půl desáté zhlédlo v průměru 1,385 milionu dospělých diváků a 34,37 procenta publika (27,18 procenta ve věku 15 až 54 let), vyhlášení výsledků od půl desáté pak 1,418 milionu dospělých při podílu 35,52 procenta (28,00 procenta v kategorii 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: Doktor Martin absolutním vítězem pátku, u mladých jej dohnaly filmy na Nově i Primě

widgety

Pro srovnání: Televizní noviny na Nově v sobotu od půl osmé zaujaly 1,315 milionu dospělých a 34,89 procenta publika. Zprávy Novy byly úspěšnější jen u mladšího publika od 15 od 54 let, u kterého zaujaly 34,54 procenta diváků u televizních obrazovek. Komerční televize nedokázaly StarDance nijak čelit, konkurenční show Česko Slovensko má talent na Primě dosáhla méně než polovičního výkonu oproti taneční soutěži na Jedničce. Konkrétně ji od čtvrt na devět sledovalo v průměru 615 tisíc dospělých diváků a 15,21 procenta publika (19,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Nejhůře dopadla Nova, která proti oběma show nasadila českou komedii U mě dobrý od Jana Hřebejka. Od 20:20 ji vidělo v průměru 400 tisíc dospělých diváků a pouze 10,39 procenta publika (13,74 procenta ve věku 15 až 54 let).

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+