Hlavní navigace

Srovnání: jak se dařilo první a druhé řadě reality show Farmář hledá ženu

16. 5. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UNVITŘ TABULKY Každý díl druhé řady Farmáře vidělo na Primě family v průměru 752 tisíc dospělých diváků. To je o 59 tisíc více než u první řady z loňského jara.

Druhá řada reality show Farmář hledá ženu na Primě family byla úspěšnější než loňská první. Dařilo se jí lépe jak u dospělých diváků starších 15 let, tak u mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let. Vyplývá to z přehledu sledovanosti jednotlivých dílů obou řad, který serveru DigiZone.cz poskytl PR koordinátor FTV Primy Marek Winkler.

K TÉMATU: Druhá řada Farmáře končila s 840 tisíci diváky, Prima vyhlásila casting na třetí

„Druhou řadu Farmáře sledovalo v průměru 752 tisíc diváků v CS D15+ a 399 tisíc diváků v CS D15–54, to je o 59 tisíc více nežli první řadu (D15+) a o 45 tisíc více u CS D15–54. Průměrný share druhé řady CS D15+ 22,54% (o 2,22% více) a CS D15–54 22,43% (o 2,76% více),“ uvedl Winkler. Průměry zahrnují i úvodní medailonové díly, v nichž se představovali farmáři. Sledovanost druhé řady Farmáře měla vzrůstající tendenci, přičemž vůbec nejsledovanější byl její závěrečný díl, který toto pondělí sledovalo v průměru 840 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 24,87 procenta.

„Pořad byl velmi oblíbený už v loňském roce. Druhá řada na loňský úspěch navázala a přilákala k televizním obrazovkám dokonce ještě více diváků. Osudy farmářů televizní diváky zajímají, proto chceme v jejich natáčení pokračovat,“ uvedl pro DigiZone.cz Winkler. Casting na farmáře pro třetí řadu reality show vyhlásila Prima family tento týden. Vůbec poprvé se jej mohou zúčastnit i ženy – farmářky, které hledají muže. „Zájemci se mohou hlásit do konce května, výběr by měl proběhnout v průběhu června, přesné datum není stanoveno,“ dodal Winkler.

BRAND24

Sledovanost druhé řady reality show Farmář hledá ženu – 2012
Den vysílání Počet diváků (D15+) Podíl na publiku (D15+, %) Počet diváků (D15–54) Podíl na publiku (D15–54, %)
pondělí 11.7.2011 536 000 18,27 289 000 18,10
pondělí 5.3.2012 765 000 22,81 426 000 23,99
pondělí 12.3.2012 827 000 24,10 454 000 25,03
pondělí 19.3.2012 727 000 22,53 386 000 22,77
pondělí 26.3.2012 771 000 22,77 389 000 21,75
pondělí 2.4.2012 768 000 20,98 396 000 19,74
pondělí 9.4.2012 771 000 21,98 388 000 20,08
pondělí 16.4.2012 831 000 23,55 436 000 23,18
pondělí 23.4.2012 804 000 23,31 416 000 23,00
pondělí 30.4.2012 620 000 22,02 326 000 23,52
pondělí 7.5.2012 763 000 22,75 430 000 23,35
pondělí 14.5.2012 840 000 24,87 448 000 24,87
PRŮMĚR 752 000 22,54 399 000 22,43

Pro porovnání uvádíme i tabulku s výsledky sledovanosti jednotlivých dílů první řady reality show Farmář hledá ženu, kterou Prima vysílala loni na jaře. Úvodní medailonový díl s vizitkami farmářů televize odvysílala již v červenci 2010 (tehdy u diváků zcela propadl).

Sledovanost první řady reality show Farmář hledá ženu – 2011
Den vysílání Počet diváků (D15+) Podíl na publiku (D15+, %) Počet diváků (D15–54) Podíl na publiku (D15–54, %)
pondělí 14.7.2010 384 000 14,83 148 000 12,33
pondělí 28.2.2011 689 000 21,20 339 000 20,15
pondělí 7.3.2011 661 000 20,05 322 000 18,36
pondělí 14.3.2011 718 000 22,47 338 000 19,94
pondělí 21.3.2011 779 000 23,25 387 000 22,11
pondělí 28.3.2011 780 000 22,44 385 000 21,17
pondělí 4.4.2011 760 000 21,24 374 000 19,70
pondělí 11.4.2011 697 000 19,11 366 000 19,64
pondělí 18.4.2011 798 000 22,76 452 000 24,33
pondělí 25.4.2011 788 000 22,48 425 000 21,99
pondělí 2.5.2011 703 000 19,77 391 000 20,43
pondělí 9.5.2011 578 000 14,55 304 000 13,69
pondělí 16.5.2011 720 000 20,13 419 000 21,55
PRŮMĚR 693 000 20,32 354 000 19,67

Zdroj: FTV Prima/ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).