Více

Společnost UPC zavedla od května nonstop technickou podporu

Doposud fungovala technická podpora každý všední den od 8 hodin do 22 hodin a o víkendech od 10 hodin do 22 hodin. Časy všeobecné podpory se nemění.

Zákazníci kabelového operátora UPC Česká republika, kteří budou chtít řešit svoje problémy týkající se tohoto segmentu, případně internetových a telefonních služeb, už se nebudou muset obávat, že by se v případě kontaktu v nočních nebo naopak brzkých ranních hodinách do firmy nevolali. Telekomunikační společnost od května zavedla nonstop technickou podobu, tedy režim 24/7 – čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu. Rozšíření platí jak pro domácnosti, tak i pro firemní zákazníky. Technická podpora se nadále věnuje případným výpadkům služeb a poruchám na zařízení.

NEPŘEHLÉDNĚTE: UPC klesl v prvním kvartálu počet zákazníků kabelové i satelitní televize

Operátoři pomáhají zákazníkům i s nastavením jejich zařízení, tedy osobního počítače či notebooku, routeru a set top boxu, uvedl mluvčí operátora Martin Pavlíček. Děláme výraznější kroky směrem k našim zákazníkům – chceme zvýšit jejich komfort a naší dostupnost i v hodinách mimo běžnou pracovní dobu, doplnil Jan Mareš, ředitel péče o zákazníky UPC. Firma oznamuje změnu otvírací doby technické podpory ve chvíli, kdy její vlastník, společnost Liberty Global, oznámil, že operátorovi opět o několik tisíc klientů za poslední čtvrtletí klesl počet zákazníků kabelové TV.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 12. 5. 2014 10:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+