Více

Společnost Panasonic rozšířila portfolio reklamních displejů

Společnost Panasonic rozšířila své portfolio displejů pro oblast digital signage uvedením řady EF1. Ta doplní modely LFE8 o displeje s úhlopříčkou 213, 188 nebo 80 centimetrů.

Řada EF1 je na trhu od letošního července. Každý z modelů je vybaven vestavěným multimediálním USB přehrávačem a pro základní přehrávání tak nevyžaduje připojení set-top boxu nebo počítače. V případě propojení přes LAN pak umožňuje synchronizované přehrávání na více displejích současně.

PSALI JSME: Pražský Panasonic Convention 2016

Marketingový manažer společnosti Panasonic pro evropský trh Enrique Robledo upozorňuje na LED technologii poskytující jas v hodnotě 350 cd/m2. Full HD rozlišení a IPS displej umožňují sledování obrazu z vysokého pozorovacího úhlu za současného zachování barev i mimo osu. Řada EF1 rak nabízí hospodárné řešení jak pro oblast digital signage, tak pro využití například v kanceláři nebo ve školní třídě, dodává Robledo.

Řada EF1 obsahuje dva vstupy typu HDMI, DVI-D, USB, PC/komponent a video s možností připojení konektorů LAN, RS-232C a IR. Celkem je podporováno zobrazení 59 typů signálů z počítače. Dodává se ve variantách 32, 75 a 84 palců, a doplňuje tak stávající řadu LFE8, která obsahuje modely s úhlopříčkou 43, 48, 55 a 65 palců.

CIF16

K TÉMATU: Modelové řady televizorů Panasonic roku 2016

Výhodou nové řady by podle výrobce měla být také kompatibilita s bezplatným softwarem Multi Monitoring and Control, který vyvinul Panasonic. Rozšiřuje tak síťové možnosti o distribuci obsahu na více displejů prostřednictvím počítače, o funkce automatického zapínání a vypínání, přepínání na USB vstup a o možnost plánovaného přehrávání obsahu.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+