Více

Spartakus na Primě Cool zabral, u diváků od 15 do 54 let byla čtyřkou na trhu

Primě Cool se v pondělí podařilo stát se čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu u diváků od 15 do 54 let. V této kategorii po celý den oslovila v průměru 7,93 procenta publika a předběhla i Novu Cinemu nebo televizi Barrandov. V širší cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla rovněž nadprůměrného celodenního podílu 4,72 procenta a byla šestou na trhu. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch.

K TÉMATU: ČT 1 se minulý týden vrátila za Primu family, rekord Primy Cool: 4,42%

Televizi pomohl úvodní díl výpravného akvizičního seriálu Spartakus: Krev a písek z prostředí starověkého Říma včera. V průměru jej sledovalo 156 tisíc dospělých diváků, což představovalo 7,47 procenta publika. V cílové skupině diváků od 15 do 40 let, na kterou se Prima Cool zaměřuje, seriál zaujal dokonce 12,27 procenta publika. Informoval o tom PR koordinátor společnosti FTV Prima Marek Winkler.

Historický seriál však nebyl jediným pořadem, který zaznamenal na Primě Cool úspěch. Včerejší díl legendárního motoristicko zábavného pořadu z dílny BBC Top Gear připoutal k televizním obrazovkám 208 tisíc diváků z cílové skupiny D15+. Dosáhl tak na druhou nejvyšší sledovanost od začátku vysílání, dodal Winkler.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 4. 2012 23:19

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+