Více

Sovák proti Sovákovi: Souboj českých klasik vyhráli v neděli Chalupáři

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Úspěšnou neděli má za sebou Dvojka České televize. Největší zájem vzbudil u diváků snímek Profesionál, který si nenechalo ujít 316 tisíc lidí.

Jednička u staršího publika přes den lídrem

Nedělní večer vyzněl poměrně jasně pro seriál Chalupáři, a to i přesto, že Česká televize proti němu postavila nesmrtelnou klasiku Marečku, podejte mi pero. Oba pořady od sebe dělilo necelých dvě stě tisíc diváků a Nova zvítězila nad Jedničkou jak u staršího, tak i mladšího publika. Chalupáře si nenechalo ujít 655 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 24,65 %, u mladšího publika překročil share 25 %. Českou komedii v hlavní roli s Jiřím Sovákem vidělo 464 tisíc diváků (share 17,38 %; 16,33 % v 15-54). Vítězství Chalupářů bylo výrazné zejména ve skupině 15-54, kde rozdíl činil více než devět procentních bodů.

SOBOTNÍ DATA: Zázraky přírody zvítězily jen u starších diváků, Harry Potter dominoval u mladých

Nejsledovanějším pořadem byly v neděli večer s 953 tisíci diváky (share 39,41 %; 43,39 % v 15-54) Televizní noviny na Nově. Ani jeden z pořadů tedy včera opět nepřekročil hranici jednoho milionu diváků. Dařilo se i Sportovním novinám. Nova byla v neděli nejsledovanější televizí, v rámci celodenního podílu u staršího publika ovšem podlehla Jedničce. Odstup obou kanálů byl necelý jeden procentní bod. Jednička se dostala na hodnotu 16,75 %. V ostatních měřených kategoriích si už Nova udržela nad konkurencí dostatečný odstup. Prima po celý den oscilovala u staršího publika mezi 11 až 12 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+