Více

Souboj Talentmanie a Čápů s mákem vyhrála jednoznačně Nova

Boj česko-slovenských show, které proti sobě minulý týden od středy do pátku postavily televize Nova a Prima, vyhrál lídr trhu. Nova uspěla s pětidenním maratónem castingových dílů Talentmanie, které vysílala od středy 1. září do neděle 5. září. Prima proti nim postavila od pondělí 30. srpna do pátku 3. září novou česko-slovenskou kuchařskou show Čápi s mákem. Obě televize tyto soutěže vysílaly v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, přičemž Talentmania šla i na slovenské televizi Markíza a kuchařská show, byť pod jiným názvem (Kapor na torte) na Jojce.

K TÉMATU: Souboj talentových soutěží vyhrála Nova, ale jen o 200 tisíc diváků

Sledovanost je výborná na obou televizích, komentoval výsledky každodenní Talentmanie na webu tn.cz, který provozuje televize Nova, dramaturg a producent této soutěže Vítek Pokorný za Novu i Markízu. Středeční díl měla víc Nova než Markíza, ve čtvrtek se to obrátilo. Ale nutno dodat, že Nova a Markíza spolu nesoutěží, neb jde o společný projekt. Ale oproti konkurenčním televizím má Nova i Markíza v okamžik vysílání Talentmanie téměř dvojnásobně vyšší sledovanost, do­dal.

ČTĚTE TAKÉ: Nova chce Talentmanii prodávat dalším televizím v rámci skupiny CME

Například ve čtvrtek 2. září sledovalo podle peoplemetrů Talentmanii na Nově celkem 1,336 milionu diváků starších patnácti let při podílu na publiku 36,09 procenta, zatímco Čápy s mákem na Primě dalo ve stejnou dobu přednost 812 tisíc dospělých diváků při podílu 21,90 procenta. Podobného poměru výsledků dosáhly obě televize i u skupiny diváků ve věku od 15 do 54 let, a kterou Nova i Prima prodávají reklamní časy (Nova – 821 tisíc diváků, podíl 41,37 procenta, Prima – 432 tisíc diváků, podíl 21,79 procenta).

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 9. 2010 13:46

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+