Více

Souboj pátečních pohádek vyhrálo Tajemství Staré bambitky na ČT 1, Všechnopárty nad milionem

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Televizní noviny na Nově klesly na hranici milionu dospělých diváků, ČT 1 v prime time jedničkou trhu v cílové skupině 15+.

Nova si udržela prvenství u mladších diváků

Krásné počasí vyhánělo v pátek večer diváky od televizních obrazovek. Hlavní zpravodajská relace televize Nova, Televizní noviny, tak od půl osmé oslovila jen něco přes milion dospělých diváků. Přesněji 1,070 milionu dospělých, což odpovídalo 45,57 procentům publika (43,53 procentům ve věku 15 až 54 let). Jen o něco méně diváků měl nejsledovanější nezpravodajský pořad pátečního večera na českých obrazovkách – talk show Všechnopárty. Pořad Karla Šípa sledovalo na ČT 1 od půl desáté 1,017 milionu dospělých a 34,45 procenta publika (24,65 procenta ve věku 15 až 54 let). Hned po osmé hodině večer svedla ČT 1 s Novou a Primou boj o příznivce pohádek: Tajemství staré bambitky na Jedničce konkuroval Princ a Večernice na Nově a animovaní Šmoulové na Primě.

ČTVRTEČNÍ DATA: Šafářová přinesla v semifinále French Open stanici ČT Sport podíl 26 %

widgety

Vítězství si nakonec odnesla ČT 1, která Tajemstvím staré bambitky zaujala 666 tisíc dospělých diváků a 24,16 procenta publika. Nova, jejíž pohádka Princ a Večernice začínala o něco později, se musela spokojit s 563 tisíci dospělými diváky a podílem 19,43 procenta. Nejhůř dopadli Šmoulové na Primě, které si o čtvrt na devět naladilo v průměru 294 tisíc dospělých diváků a 10,25 procenta publika. Také u mladších diváků od 15 do 54 let byla nejpopulárnější pohádka na Jedničce, přitáhla pozornost 27,15 procenta publika. Novácký Princ a Večernice v této cílové skupině dosáhl podílu 22,08 procenta a Šmolouvé na Primě 16,65 procenta. Silný večer ČT 1 zakončila reprízou zábavného pořadu Aleše Cibulky Kolo plné hvězd, která od půl desáté oslovila 496 tisíc dospělých a 23,58 procenta publika (ale jen 12,60 procenta ve věku 15 až 54 let).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+