Více

Šéfka Ringieru Libuše Šmuclerová připustila zájem o TV Barrandov

Vydavatelství Ringier Axel Springer, kterému patří bulvární deníky Blesk, Aha! nebo týdeník Reflex, má zájem o vstup do televize Barrandov. Měsíčníku Forbes to poprvé veřejně připustila generální ředitelka společnosti Libuše Šmuclerová. Šéfka televize Barrandov Janka Vozárová přitom už v říjnu loňského roku dlouhotrvající spekulace o prodeji stanice tomuto vydavatelskému domu vyvrátila s tím, že by mělo jít jen o marketingově-mediální spolupráci.

K TÉMATU: Vydavatelství Ringier Axel Springer televizi Barrandov nekoupí

Díváme se na všechny příležitosti, které se na trhu vyskytnou, speciálně tam, kde si umíme představit mediální efekt, synergii nebo něco, co nám v portfoliu chybí, řekla časopisu Šmuclerová. Z mého pohledu televize přirozeně navazuje například na projekty integrovaných newsroomů, které jsme letos otevřeli pro Blesk, Aha!, Sport i auto-moto časopisy, kdy v jednom newsroomu vyrábíte text, fotografie i video a je jedno, zda třeba jen mobilem, protože technologie jdou rychle kupředu. Víc vám k Barrandovu ale teď opravdu říct nemůžu, dodala.

ČTĚTE TAKÉ: Barrandov předloni investoval do šíření signálu. Ztrátu snížil na 334 milionů

Televize Barrandov je na prodej už delší dobu. Její většinový vlastník Tomáš Chrenek, kterému patří Třinecké železárny, zdravotnická zařízení Agel nebo agentura Media Master, která prodává reklamní časy na Barrandovu, České televizi a Českém rozhlasu, pro ni hledá nového strategického partnera. Barrandov je od svého vzniku před třemi lety ztrátový, první hospodaření v černých číslech plánoval na letošní rok.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 1. 2012 17:04

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+