Více

I Slovensko už má státní digiweb, zatím bez nových příspěvků

Slovenské Ministerstvo dopravy, pošt a telekomunikací koncem května podepsalo smlouvu se společností B.M.A., která zvítězila ve výběrovém řízení na realizátora informační kampaně při přechodu na digitální televizní vysílání. Stát na tuto aktivitu vyčlenil 1,66 mil. eur místo původních čtyř milionů a zkrátil realizaci kampaně z původních 5 let na tři roky. Součástí kampaně má být, podobně jako v ČR, i informační web o digitalizaci. Původně měla být pro tento účel využita známá doména Digimedia.sk, protože B.M.A. od začátku června převzala vydávání tohoto portálu.

Jenže ani po 15 dnech není na Digimedii nic nového. Dosud posledním textem je informace o podpisu smlouvy s B.M.A. na realizaci infokampaně. Poslední krátká aktualita je ze dne 21. května a monitoring médií nebyl aktualizován od 1. června. Web až do konce května realizovalo Centrum pro výzkum etnicity a kultury, kde působí publicista a nynější šéf tiskové agentury SITA Miroslav Kollár. Ten se zasadil o spuštění webu před několika lety, předtím vydával monitorovací web Mediaportál.sk.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+