Více

Slovenská TV JOJ nasadila po třech letech nový vizuál, změnila i staniční motto

„Našim cílem bylo co nejvíce zdokonalit spirálu, v rámci jejího používání ji oddělit od starého logotypu a zároveň se zbavit historie grafiky televize Nova,“ uvedl šéf kreativy televize JOJ.

Diváci slovenské televize JOJ se ve včerejším prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dočkali nového vizuálu tohoto komerčního programu. Změnou prošlo i samotné logo, které upustilo od využívání čtverce, a zachována byla jen spirála, která však také prošla modernizací. Slovenská televize JOJ je nejen součástí nabídek kabelových, IPTV a satelitních nabídek u našich východních sousedů (a pochopitelně i tamní pozemní digitální televize), ale k dispozici je i u českých operátorů. V nabídce ji mají společnosti O2 Czech Republic, UPC Česká republika a další.

CIF16

Z ARCHIVU: Slovenská Joj dostane dnes večer nový vizuál. Bude „viditeľne tvoja“

Našim cílem bylo co nejvíce zdokonalit spirálu, v rámci jejího používání ji oddělit od starého logotypu a zároveň se zbavit historie grafiky televize Nova, ze kterého logo vycházelo.Nový tvar spirály, to je hlavní motiv nového vizuálu, který je zároveň i jakýmsi spouštěčem všeho, co se na obrazovce děje.Přináší a odnáší obraz, spouští on air grafiku nebo injektáž, otevírá a zavírá jednotlivé bloky, konstatoval při příležitosti nasazení nového vizuálu šéf kreativy televize JOJ Ondrej Garan Hutník. Zároveň se mění i claim (staniční motto, pozn. red.) z „Viditelně jiná“ na „Zážitek vidět“.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 10. 2015 15:42

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+