Více

Slovenská televize uvažuje o vlastních televizních cenách, OTO se jí nelíbí

Vlastní diváckou anketu o nejpopulárnější tváře televizní obrazovky a rozhlasových vln chce vyhlásit Rozhlas a televize Slovenska (RTVS), pod který spadá veřejnoprávní Slovenská televize a Slovenský rozhlas. Slovenskému serveru Mediálne.sk to řekl programový ředitel STV Andrej Miklánek. Televizi se nelíbí, jak dopadlo vyhlašování letošní ankety Osobnost televizní obrazovky (OTO), kterou organizovala a přenášela právě STV.

K TÉMATU: Začíná hlasování do ankety TýTý, letos už po jednadvacáté

OTO je slovenskou obdobou tuzemských televizních cen TýTý. Letošní ročník ale zcela ignorovala nejsledovanější slovenská televize Markíza. Veřejnoprávní STV, která vyhlašování OTO přenášela, v anketě zcela pohořela. Podle Miklánka ale veřejnoprávní televize, jejíž první program má jen devítiprocentní podíl na trhu, nemá v podobných anketách šanci uspět. Argumentuje i nekomerční povahou vysílání STV a její marketingové komunikace.

Naší přirozenou ambicí je do budoucna vytvoření vlastní rozhlasovo-televizní ankety, pro naše vlastní osobnosti a programy, řekl Miklánek. Tímto způsobem v Česku udělovala vlastní ceny Anno televize Nova, v posledních letech od nich ale upustila (stejně jako Markíza od svých cen Televizní osobnost Markízy – TOM). Na rozdíl od Markízy se Nova ankety TýTý aktivně účastní. RTVS zatím neřekla, že se příštího ročníku OTO nezúčastní, podle Miklánka by ale vyhlašování cen nemusela vysílat a mohla by být jenom hostem, stejně jako letos televize Joj a TA3.

RTVS se rovněž nelíbí, že na vyhlašování cen OTO nakonec nemohl vystoupit někdejší finalista česko-slovenské SuperStar Miro Šmajda alias Max Jason Mai s písní, kterou si připravil pro účast Slovenska v letošní Eurovizi. Organizátorka OTO Jana Prágerová ale tvrdí, že žádné takové vystoupení ve scénáři nebylo.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 3. 2012 10:22

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+