Hlavní navigace

Sledovanosti jasně dominuje Policie Modrava

18. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Skupina Nova
Skupina Nova minulý týden potvrdila pozici nejsledovanější značky na českém trhu. Souhrnný podíl za všechny její stanice v kategorii 15–54 dělal v prime time 40,98 %.

Včerejší čtvrtý díl Policie Modrava zaznamenal, opět podle ATO – Nielsen Admosphere, v divácké skupině 15–54 podíl 37,99 %, díky čemuž se krimi seriál opět stal v této kategorii nejsledovanějším pořadem českého televizního trhu.

Absolutně nejvíce diváků k televizním obrazovkám pak ve 37. týdnu přilákaly Televizní noviny (38,52 %, 15–54) a také hodně populární seriály Ulice a Ordinace v růžové zahradě 2. Ulice v téže cílové skupině 15–54 dosáhla podílu na publiku 37,97 %, Ordinace v růžové zahradě 2 pak dospěla k 23,34 %.

K TÉMATU: Atmedia ohlašuje téměř 30 % nárůst. Roste i dětská Tuty

Podzim na komerčních televizích

Jak bude vypadat podzimní schéma skupiny Nova?

BRAND24

Tvoje tvář má známý hlas IV.
Autor: Skupina Nova

Tvoje tvář má známý hlas IV.

Zaujal také další díl čtvrté řady show Tvoje tvář má známý hlas, když v mladší divácké skupině dosáhl podílu 31,95 %. Show nejvíce sledovaly ženy mezi 25 a 34 lety, jejichž podíl na sledovanosti činil 46,07 %. Epizoda si pak nejvyšší podíl na publiku – 37,22 % v tradiční kategorii 15–54 – připsala ve 21:43 hod. při vystoupení Dalibora Gondíka (Elton John).

Pokud jde o filmy, na TV Nova nejvíce zaujala česká komedie Kameňák, kterou v pátek večer ve skupině 15–54 sledovalo 26,93 % diváků u televizních obrazovek. Na Nově Cinema pak nejvíce bodoval mysteriózní thriller Disturbia s podílem 8,12 % (15–54).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).