Více

Sledovanost zpravodajských stanic v Polsku klesá

Informační a zpravodajské televizní stanice zaznamenávají v Polsku pokles sledovanosti. Z dat zveřejněných společností AGB Nielsen Media Research vyplývá, že v prosinci 2007 klesla sledovanost komerční zpravodajské stanici TVN24 i veřejnoprávní TVP Info.

Komerční zpravodajská TVN24, kterou vlastní společnost ITI Group, registrovala v listopadu loňského roku 3% sledovanost, v prosinci zaznamenala pokles na 2,29 %. Veřejnoprávní TVP Info pak vykázala pokles z 5,12 % na 4,25 %. Sledovanost obou programů klesla nejen v rámci zemského vysílání, ale také v kabelových a satelitních sítích.

Zcela opačného výsledku dosáhl v prosinci 2007 český zpravodajský kanál ČT24. Podíl veřejnoprávní ČT24 na celodenní sledovanosti vzrostl na 1,24 %, což je zatím nejlepší výsledek, kterého ČT24 u dospělých diváků od počátku měření v lednu 2006 dosáhla. V listopadu se sledovanost pohybovala na úrovni 1,07 %. Celoroční podíl na sledovanosti v rozmezí od 6 do 18 hodin činí u ČT24 0,75 %, v hlavním večerním vysílacím čase pak 0,48 %. Oproti předchozímu roku si zpravodajský kanál České televize polepšil o 0,44 % v rozmezí od 6 do 18 hodin a o 0,27 % v hlavním večerním čase.

Zdroj: Broadband TV News a ATO Mediaresearch

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+