Více

Sledovanost ČT Sport spadla po hokejovém mistrovství na obvyklá čísla

UVNITŘ TABULKY Jediným nezpravodajským pořadem, kterému se podařilo v prime timu překročit milionovou hranici, byly s podílem 26,25 % Cesty domů na Primě family.

Se sledovaností pod sto tisíc diváků se musela po konci hokejového mistrovství rázem spokojit tematická stanice ČT Sport. Včera její nejúspěšnější pořad, kterým byl fotbalový duel mezi Viktorií Žižkov a Bohemians 1905, zaujal pouze 43 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 1,25 %, což jsou pochopitelně mnohem nižší čísla, než měla televize během šampionátu, který se konal ve Švédsku a Finsku. Stanice ČT Sport se tak dostala na svá obvyklá čísla. V celodenním podílu zaujala 1,37 % publika. Nejsledovanějším programem České televize se tak stala ČT 1 s podílem 14,21 %. Cirkus Humberto si pustilo 435 tisíc diváků (share 11,65 %) a cyklus Rub a líc 380 tisíc diváků (share 9,82 %).

MINULÝ TÝDEN: Cesty domů jako jediné v pondělí nad milionem diváků, Gympl oslovil mladé

Jediným primetimovým nezpravodajským pořadem, který překročil milionovou hranici, byl vztahový seriál Cesty domů. Na Primě family si ho nenechal ujít 1,023 milionu diváků (share 26,25 %). Následující Vylomeniny vidělo 483 tisíc diváků (share 16,44 %). Diváci ve věku od 15 do 54 let preferovali Gympl s (r)učením omezeným. Na Nově jich měl 528 tisíc (share 27,73 %). Celkově měl Gympl 855 tisíc diváků starších 15 let (share 21,95 %). Na sitcom Helena se podívalo 748 tisíc diváků (share 21,81 %), ve skupině 15–54 let bylo diváků 470 tisíc (share 26,84 %). Třicet případů majora Zemana na TV Barrandov zaujalo tentokrát 372 tisíc diváků (share 10,04 %).

VÍKENDOVÁ DATA: Nedělnímu večeru kralovalo finále MS v hokeji 2013, pátek i sobotu ovládla ČT 1

Nova byla nejsledovanější televizí v obou diváckých skupinách. U diváků starších 15 let dosáhla podílu 24,73 %, ve své primární divácké skupině 15–54 let měla podíl 27,75 %. Prima family překročila dvacetiprocentní hranici v prime timu, když vykázala podíl 20,82 %. TV Barrandov oslovila za celé pondělí 5,5 % publika. Nejsledovanějším dokumentem na Dvojce se staly Konvoje. Vidělo je 217 tisíc diváků (share 5,82 %), Harley Davidson si nenechalo ujít 175 tisíc diváků (share 4,59 %). Pro srovnání, Největší světové katastrofy si na Primě Zoom pustilo 107 tisíc diváků (share 2,9 %). Nejúspěšnějším pořadem na zpravodajské ČT 24 byly Události v regionech se 151 tisíci diváky (share 8,36 %).

ČTĚTE TAKÉ: Inzertní stanice Tip TV zprovoznila na webu on-line stream svého vysílání

Fanda, Smíchov i Telka skončily se všemi pořady pod hranicí sto tisíc diváků. Výraznějšího výsledku dosáhla česká komedie Zítra to roztočíme, drahoušku…! na Nově Cinema. Ujít si ji nenechalo 250 tisíc diváků (share 6,66 %). Mezi diváky od 15 do 54 let jich zajal 163 tisíc (share 8,91 %). A jak na tom byla Prima Cool s Primou love? Na první zmíněné stanici nejvíce zaujal seriál Teorie velkého třesku. Pustilo si ho 172 tisíc diváků (share 4,54 %). Prima love tentokrát oslovila především Božskými dorty. Pustilo si je 108 tisíc diváků (share 2,76 %). Jde o akviziční pořad. Původní tvorba v podobě Božských dortů od Markéty měla 102 tisíc diváků (share 2,65 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 20. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,21 12,71 9,66 8,27
ČT 2 3,49 3,66 3,23 3,51
ČT Sport 1,37 1,20 1,59 1,22
ČT 24 5,34 3,12 3,37 2,06
Nova 24,73 28,77 27,75 32,07
Nova Cinema 4,68 5,16 6,12 6,89
Fanda 1,06 1,26 1,31 1,48
Smíchov 1,21 1,22 1,96 1,86
Telka 0,59 0,52 0,47 0,36
Prima family 18,60 20,82 14,81 16,37
Prima Cool 3,24 3,17 5,49 5,23
Prima love 2,16 1,55 2,73 2,18
Prima Zoom 2,37 1,95 2,36 1,72
TV Barrandov 5,50 6,67 6,44 8,38
Atmedia 2,90 2,09 2,79 1,39
ostatní TV 8,56 6,14 9,92 7,00
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 20. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 24,41 20,68 17,85 15,07
Nova Group 32,27 36,92 37,61 42,65
Prima Group 26,37 27,49 25,39 25,51

Zdroj: ATO-Mediaresearch

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 5. 2013 18:25

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+