Tak, tak! Ostatně zaplatit 600Kč a dostat problematickou kartu, navíc s omezením nahrávání, to fakt není žádné terno. To bych nechtěl ani kdyby Skylink těch 600Kč platil mně :-(
Jiste mate predplatne vsech tech Evropskych operatoru abyste mohl objektivne tvrdit, ze nikdo z nich zadny takovy ci jiny technologicky podobny system nepouziva ?
Osobne si predplacim sluzby Sky UK a vim, ze ti svoje reseni tez maji, i kdyz na jinem principu ze zrejmych duvodu.
Niekde inde ste pisali, ze vlastne ani nepozerate domace tv stanice a podla mna z toho potom vychadza, ze vam je jedno co SL, ci CSL robia.
Nechapem co vas ale napriek tomu, ze domace stanice nepozerate, vedie k tomu, aby ste sa k mojmu stanovisku vyjadrovali? Co keby ste sa na to pozreli ocami ludi, ktori vyuzivaju sluzby SL a CSL, bez ohladu na to co ich k tomu vedie?
Mate pravdu, psal jsem to a i opakovane pisu. Je skutecne malo programmingu, ktery me v nasich lokalnich vodach zlaka.
Najisto take nemam problem se ocima ostatnich podivat - mam take rodinu, ktere je napr. moje Sky UK nabidka uplne ukradena a i oni se chteji na neco divat pokud mozno v materstine. Z tohoto duvodu se napriklad zajimam o domaci platformy.
Co vsak neprenesu pres srdce je to neustale lamentovani nad tim jak se "ti ostatni" jak je nazyvate dle nejen Vasich slov snazi neustale nekoho nejak omezit, okrast ci se napakovat. Nepripada Vam takovato retorika trosku smesna ? Vzdyt konkretne v pripade Vasi obavy o jakysi surf-lock, ktery ani neni komercne nasazen vlastne mlatite prislovecnou praznou slamu dokola a to pisi ve vsi ucte k Vam.
Rozumejte mi proti Vam osobne nic nemam, avsak kazdy vyrok podobny tomu Vasemu pocatecnimu me zveda ze zidle.
Domnívám se, že před ukončením kodování cr dostanou ti co si kartu nekoupí novou zcela zdarma. Tato akce je pouze pokus operátora přenést náklady na výměnu na své klienty. Jenže to se mnozí vůbec nedozví, nebo je to nenapadne. Svým zákazníkům, kteří nevyužívají placené nabídky doporučuji nic nekupovat a počkat.
Vážený pane Ráczi,
kdyby Váš příspěvek psal anonymní nick, jistě bych nereagoval. Protože však vím, že se za anonymní nicky neskrýváte, nezbývá, než brát Váš příspěvek vážně.
Rád bych Vás poprosil o konkrétní informaci, kdy a kde podává Skylink klamavé informace. Magazín Skylink je ke stažení na našich stránkách, takže můžete rovnou citovat z jeho textu.
Skutečně nelze ukončit tisícům abonentů Skylinku funkčnost karty mávnutním proutku. Je třeba je k výměně karty opakovaně vyzvat a pokud možno jim nabídnout férové podmínky. To právě v těchto týdnech děláme. Pokud svým zákazníkům říkáte, že "na výměnu mají ještě pár let čas", podáváte jim klamavou informaci právě Vy. To, zda je na výměnu čas nebo nikoli, totiž Vy nijak nedokážete ovlivnit.
Od startu akce jsme prodali téměř 100 tisíc karet Výměna, z čehož převážná většina je již registrována. A předpokládáme, že do konce července si vymění kartu většina zákazníků s placenou nabídkou. Jaká asi bude motivace Skylinku poskytovat pro výměnu v budoucnu tak výhodné podmínky jako nyní? Když už se bude jednat už jen o zákazníky s neplacenou nabídkou? Myslíte si snad, že kartu vyměníme zadarmo? Proč bychom to dělali? A z čeho bychom tuto výměnu platili?
"Strašný nepříjemný a klamavý marketing" Skylink vskutku nedělá. Své další kroky oznamujeme s velkým předstihem, aby nám opravdu nikdo (ani zákazník ani prodejce) nemohl vyčítat, že jsme mu nedali šanci kartu s výhodou včas vyměnit.
S úctou Váš Jaromír Glisník
ksilte
neviem co je horsie, ci, ze vam nevadi obmedzovanie, alebo to, ze ste pripadne pr diskuter Skylinku, ktory to neprizna.
Sky UK mam zhodou okolnosti rovnako, tak mi nehovorte, ze okliestuju nahravanie. To mozete rozpravat niekomu, komu by mali obrat volicske pravo, alebo nevidi dalej, ako na svoj zahumienok.
Nikde, podotykam nikde jsem netvrdil, ze Sky UK omezuje nahravani, prave proto, ze jej masivne podporuji, se museli uchylit k jinemu technickemu reseni, ke kteremu v pripade Irdeta slouzi funkce surf-lock.
K cemu primarne funkce surf-lock ma slouzit je nadmiru jasne, odvozte si z toho prosim zbytek.
FYI: Nejsem zakaznikem Skylinku, avsak ano vlastnim prastarou T&T kartu, kterou nevyuzivam pro pay nabidku a nikdy jsem nevyuzil (zatim).
Zjavne mate sa na problem pozriet potrebami (ocami) inych).
Smiesna retorika?
Aby bolo jasne, som kapitalista - vykoristovatel, takze mi "nekladajte do ust" argumenty typu okradnut, ci napakovat sa. Ale to, ze SL pomocou surflocku omedzoval moje prava v rozpore s Autorskym zakonom je neoddiskutovatelne. SL nemoze v mene ochrany svojich legalnych zaujomv zaroven inemu obmedzovat prava dane zakonom.
Obava?
Tusite o com hovorite? Mne a nielen mne surflock, v case ked bol spusteny, a podotykam v realnej komercnej prevadzke, robil dokazatelne problemy. Pri konzultacii s technikmi SL sa dobrovolne priznali, ze tie moje problemy sposobuje nastavenie surflocku. Prazdna slama?
Uvidime, ci deklarovana snaha najst nastavenie, ktore obmedzi externe zdielanie, ale neobmedzi interne zdielanie v 1 tunery, bude realna.
Kto je smiesny?
Nie nahodou ten, co bagatelizuje to co nevie, nechce, alebo nie je schopny posudit, lebo to nezazil, lebo ma ine poziadavky na zariadenie a domacu prevadzku televizneho prijmu?
Domnívat se můžeš, ale každopádně Skylink může za výměnu chtít peníze a má to dokonce v obchodních podmínkách. Takže radši počítat s tím, že to bude zpoplatněno. Když ne, tak jenom dobře.
"Jaká asi bude motivace Skylinku poskytovat pro výměnu v budoucnu tak výhodné podmínky jako nyní? Když už se bude jednat už jen o zákazníky s neplacenou nabídkou? Myslíte si snad, že kartu vyměníme zadarmo? Proč bychom to dělali? A z čeho bychom tuto výměnu platili?"
Každý zákazník s neplacenou nabídkou je potenciální zákazník placené nabídky, takže pokud nedostane dobré podmínky, tak prostě uteče jinam. Nejblíž to má k CS Linku, kde stačí vyměnit kartu a max. naladit pár programů. A konečně už tady přiznejte, že od veřejnoprávních médií (Česká a Slovenská televize) a některých komerčních stanic (Prima, Markíza, JOJ atd.) dostáváte peníze, takže na otázku "z čeho bychom tuto výměnu platili?" si docela dobře odpovíte sám!
Takže Skylink si šíří ČT, STV, PRIMU, MARKÍZU, JOJky na svoje náklady? Tomu má někdo věřit, když z úst těchto TV stanic opakovaně zaznělo, že si naopak vysílání platí se svého?!
Jinak ještě technický dotaz, jestli je skutečně pravda, že při výměně karty "only ČT" nebo "SEZONA" bude aktivovaná plná nabídka GRATIS napořád?
Po registraci karty VÝMĚNA dojde automaticky k následujícím krokům:
1. Na novou kartu VÝMĚNA se přenesou programy z původní karty, včetně placených, přičemž uživatel získá plnou aktuální nabídku GRATIS, i když ji na své původní kartě neměl v plném rozsahu aktivovánu.
A taky tyto programy můžete BEZPLATNĚ nabízet, tj. nemusíte za jejich distribuci nikomu nic platit, což je velmi značná konkurenční výhoda oproti třeba UPC Direct.
S kartou ČT je to dobrá zpráva a za toto patří Skylinku hodnocení 1+ :-)
Nejakou dobu jsem se rozhodoval jestli jeste reagovat, ale asi ano. Zjevne se neshodneme. Rozhodne to neni spatne.
Ohrazujete se slovy "nevkladejte mi do ust". Sam jste mne nemene smesne oznacil za PR Skylinku, tak se nedivte. Nejsem vsak prekvapen, vzdy ten kdo jde proti proudu musi nutne byt neci prisluhovac, vlastni nazory se preci nenosi.
Ano prazdna slama, protoze ten provoz byl jenom zkusebni a ac pro hodne uzivatelu nepriznivy, jeho vyslednou podobu (komercni provoz) neznate a jen spekulujete. Sam pro sebe si vytvarite iluzi ublizenosti a je Vam v ni dobre, viz vase apriori skepticka uvaha "Uvidime, ci..." Nakonec budete treba prijemne prekvapen, tusim vsak, ze najdete chyby a nedostatky i tam kde nejsou.
Uz asi vim s kym mam tu cest, Vase prispevky jsem mozna cetl i jinde pod jinym nickem a je mi jasne, ze s extremnimi nazory toho moc nezmuzu.
Stanice ČT, STV, PRIMA, MARKÍZA, JOJky si zajišťují satelitní distribuci svých programů samy, a to u různých subjektů za různých komerčních podmínek, které neznám.
Skylink (ani CS Link) s tím nemá nic společného. My poskytujeme těmto společnostem služby podmíněného přístupu, a to BEZPLATNĚ. Jsme ovšem povinni tyto stanice zákazníkům poskytovat BEZPLATNĚ.
Karta VÝMĚNA skutečně má plnou nabídku GRATIS. Pro kartu ČT to platí bez omezení, pro kartu SEZÓNA pouze tehdy, je-li aktivní (tj. běží první rok od registrace nebo byla její aktivace jednorázovou platbou prodloužena). Na neaktivní karty nelze výměnu uplatnit.
1)
Vy ste napisali, citujem: "jak je nazyvate dle nejen Vasich slov snazi neustale nekoho nejak omezit, okrast ci se napakovat." - je to klamstvo, nehovoril som nikde o okradani ani o napakovani sa
Na rozdiel od vas som ja vam nevkladal do ust co ste nepovedali, to ja som vyslovil domienku, ze ste PR diskuter, netvrdil som ze ste povedali nieco co ste nepovedali
Aky to ma spolu suvis, kde je logika?
2)
- surflock bol spusteny v NORMALNEJ KOMERCNEJ prevadzke
- o akom ublizovani hovorite, ja hovorim o porusovani zakona = poruseni prava na nahravku pre vlastnu potrebu, ako homemade psychoanalytika si vas neobjednam, lutujem
- naco diskutujete o tom, coho vysledok je zatial v nedohladne, uvidime co SL urobi s surflokom, OK?
3)
A ani ako vestca si vas neobjednam. Ktore nazory su extremne, kto ich za take oznacil? Akosi nerozumiem.
Máte pravdu, že poskytovat služby na pozici 23,5°E, na které vysílají české a slovenské veřejnoprávní a komerční stanice, má výhodu. Nese však s sebou povinnost poskytovat neplacené programové balíčky, což není až tak atraktivní záležitost.
Platforma UPC Direct mohla této pozice využívat stejně jako Skylink nebo CS Link. Rozhodla se pro jinou, která má samozřejmě taky své výhody, to dá rozum. Jinak by na ni nepřecházeli.
Kartu ČT jsme nijak zvlášť neřešili. Za celou historii se jich prodalo pár stovek a počítám, že vesměs fungují na hlavních stanicích kabelovek a STA.
Mějte se pěkně JG
"Kvůli velkému zájmu ze strany zákazníků" po preklade marketingovym slovnikom to znamena, ze akcia nebola uspesna, maju vela ICE kariet a velky zaujem co najrychlejsie vymenit CRW karty za Irdeto/ICE Irdeto karty, aby SL uz konecne mohol zametat so svojimi zakaznikmi ako potrebuje.
Nie je zaujimave, ze ziadny podstatny provider v Europe neskusa ziadne surfloky? To len dokazuje, ze to nie su poziadavky programerov (majitelov TV stanic, ani majitelov prav k dielam).
Kam kraca Skylink?
A kam kraca zakaznk Skylinku?
Neprodávám, ale brousím dioptrické a sluneční čočky do drahých brýlí na export (z polycarbonátu, Hi indexu a Trivexu :-) TV technice a satelitům se přestat věnovat přeci nejde :-) Minimálně jednou dvakrát týdně si cvičně u zákazníků vylezu na střechu k anténám - ten výhled do okolí z výšky je už velká vášeň :-)
Vážený Juldo Fuldo,
mnohokrát jsem vyvracel nehorázné tvrzení, že nám veřejnoprávní media a komerční stanice za něco platí. Neplatí.
Máte pravdu, že donutit zákazníka Skylinku k výměně nedokážeme. Pouze mu dokážeme nabídnout podmínky, které bude považovat za akceptovatelné. A nabídne-li mu konkurence podmínky výhodnější (třeba CS Link kartu zadarmo), nic naplat, zákazníka ztratíme. To je fér. Těžko si však dokážu představit výhodnější podmínky pro výměnu karty, než právě nabízíme. Nic jiného jsem svým příspěvkem nechtěl říci.
Tak, a nyní Vám povím zase můj zážitek z posledních dnů a týdnů: obrací se na mě mnoho držitelů karet TaT a Skylink Cryptoworks, abych jim vysvětlil, co to má znamenat, že jim domů přišel od Skylinku časopis, ve kterém se informuje o ukončení Cryptoworksu (pozor lživě tam píšou letošní datum konce!!!) a NUTNOSTÍ pořídit si kartu Výměna!!!! Strašný nepříjemný a hlavně klamný marketing má poslední dobou Skylink - fuj! Samozřejmě lidem vysvětlím a uklidním je, že je to pouze účelová hra s výsledkem zisku. Že na výměnu mají ještě pár let čas (nelze ukončit tisícům abonentům Skylinku funkčnost jejich karty mávnutím proutku že) - pak tou dobou už budou moci řešit i nový HD receiver s Irdetem.