Hlavní navigace

Skylink představil novou identitu. Květnové změny se dotknou i Skylink Live TV

28. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Skylink
UVNITŘ PREZENTACE – Dojde nejen k zásadní změně loga, obohaceného o nový grafický prvek, ale nového provedení se dočkají i tiskoviny, webové stránky a nejspíše také zákaznická linka.

Jedna skupina, šest trhů, sedm značek. Taková je současná M7 Group se sídlem v Lucemburku provozující nejen satelitní služby v zemích Beneluxu (CanalDigitaal, TV Vlaanderen, TéléSat a Online.nl), Rakousku (HD Austria), Německu (M7 Deutschland) a pod značkou Skylink také v Česku a na Slovensku.

Mottem změny nejen vizuální identity celé skupiny je „šíře a pestrost nabídky, ze které si vybere opravdu každý divák“. Vše startuje 1. května, a to včetně kampaně, která potrvá dva měsíce. Komunikace směrem k zákazníkovi má být méně technická, více zaměřená na emoce a styl a v případě zákaznické linky možná dojde i na přepracování celé struktury. První Skylink magazín s novou grafikou pak vyjde v polovině května.

NAPSALI JSME: Skylink rozšiřuje balíček Digital o 4K kanál

Programy Discovery Networks, včetně Eurosportu, mohou ke konci tohoto měsíce zmizet z nabídky Skylinku

Skylink oficiálně spouští Live TV

Co se naopak nemění, je celková strategie Skylinku, resp. celé skupiny M7 Group S. A. Klíčovými hodnotami tak stále zůstává bohatá a žánrově pestrá nabídka a důraz na co nejvyšší možnou kvalitu a také flexibilitu.

UX DAy - tip 2

V průběhu května se má také změnit IPTV služba Skylink Live TV, jejíž nabídka prý má být srovnatelná s balíčkem Multi.

Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group, k tomu říká: V uplynulých letech prošla celá skupina M7 Group významnou technologickou proměnou. Ve všech zemích, kde působíme, jsme přešli na vysílání v HD kvalitě a zpřístupnili zákazníkům televizní vysílání i mimo dosah tradičních satelitních a kabelových operátorů, tedy na tabletech, telefonech a počítačích (poznámka redakce: IPTV). Inovace v oblasti produktů a služeb se samozřejmě snažíme promítat i do naší komunikace směrem ven, k zákazníkům. Logo a vizuální styl celkově chápeme jako důležitou součást naší identity, a proto je logické, že během času dochází k vývoji i zde. Nový směr více integruje všechny značky v rámci skupiny, působí modernějším dojmem a zároveň poskytuje prostor pro výraznější odlišení naší komunikace od ostatních značek na trzích, kde nabízíme své služby.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).