Více

Skupina Prima u mladšího publika od 15 do 54 let minulý týden porazila ČT

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nova zažívá o letošním podzimu silný meziroční propad, na její úkor posiluje Česká televize a skupina Barrandov, u mladých částečně i Prima.

Mezitýdenní vývoj (vs. 38. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Hlavní programy České televize a skupiny Barrandov zaznamenaly minulý týden největší růst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku starším 15 let ze všech tuzemských televizí měřených peoplemetry. Vůbec nejvíc rostla TV Barrandov, která si polepšila o 0,35 procentního bodu na hodnotu 5,62 procenta, což je zatím nejlepší výsledek letošní podzimní sezóny. O 0,32 procentního bodu na podíl 14,99 procenta narostl výkon ČT 1. Dařilo se také Telce ze skupiny Nova, jejíž podíl narostl o 0,20 procentního bodu na hodnotu 1,82 procenta. Naopak největší pokles oproti předminulému týdnu vykázala ČT Sport, která se propadla o 0,81 procentního bodu na hodnotu 2,63 procenta. Klesala i Nova Cinema (- 0,29 procentního bodu na 3,88 procenta) a ČT 2 (- 0,21 procentního bodu na 4,24 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prima se neudržela nad ČT 1, největším skokanem byla ČT Sport

widgety

Barrandovu se minulý týden dařilo i jako skupině. V souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let si oproti předminulému týdnu polepšila nejvíc ze všech čtyř velkých televizních skupin v zemi, konkrétně o 0,36 procentního bodu na hodnotu 6,65 procenta. Růst zaznamenala i skupina Prima, která si připsala 0,19 procentního bodu na celkový podíl 21,80 procenta. Dvě největší televizní skupiny klesaly. Nejvíc Česká televize, jejíž šest programů dohromady přišlo o 0,72 procentního bodu a oslovily v průměru 28,24 procenta dospělého publika. Skupina Nova ve srovnání s předminulým týdnem klesla o 0,19 procentního bodu na hodnotu 30,55 procenta, ale i tento výsledek jí stačil k potvrzení pozice lídra trhu.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+