Více

Skupina Nova minulý týden stoupala na úkor ČT, zejména u mladého publika

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Vedle hlavního kanálu Novy významně posilovala i Nova Cinema. Kavčím horám uškodil významný propad podílu sportovního kanálu.

Mezitýdenní vývoj (vs. 4. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Významný růst dvou hlavních kanálů zaznamenala minulý týden skupina Nova. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let nejvíce posilovala „velká“ Nova, která si polepšila o 0,68 procentního bodu na hodnotu 23,72 procenta. Obdobně ale rostla i Nova Cinema, jež vykázala nárůst o 0,62 procentního bodu na podíl 4,93 procenta. Kladné body si připsala také ČT 1, když si oproti předminulému týdnu polepšila o 0,54 procentního bodu na 15,67 procenta. Propadákem týdne se tentokrát stala ČT Sport, jejíž podíl klesl o 1,66 procentního bodu na hodnotu 2,79 procenta. Nedařilo se ani Primě Zoom, která ztratila 0,31 procentního bodu a vykázala podíl 1,92 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prima skokanem týdne, pomohl jí návrat seriálů. Nova se meziročně silně propadá

CIF16

Nástup Novy se projevil i ve „skupinových“ datech. V souhrnném podílu za všech pět svých volně šířených kanálů vzrostla oproti předminulému týdnu o 1,14 procentního bodu na hodnotu 33,08 procenta. Navíc se zvětšil rozdíl mezi skupinou Nova a Českou televizí, která minulý týden naopak klesala. Konkrétně si pohoršila o 1,08 procentního bodu na kumulovaný podíl 28,43 procenta a zdá se, že její podíl se dostává na obvyklé hodnoty z před vánočních svátků. Klesala rovněž skupina Prima, jejíž souhrnný podíl spadl o 0,47 procentního bodu na 21,30 procenta. V jejím případě se poklesu nevyhnuly všechny čtyři programy, kromě Zoomu však šlo o nepatrné změny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy v placené sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+