Hlavní navigace

Skončil veletrh IFA 2017, Kodi má další problém a UPC změnilo identitu

9. 9. 2017
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

 Autor: Karel Choc
TÝDENNÍ REVIZE – K tomu ještě mají média kontrolovat, zda je reklama v souladu se zákonem, Flix TV přešel na HEVC a Češi se nechtějí obtěžovat s titulky. Ani ti mladí.

UPC spustilo evropskou kampaň a pracuje i s tzv. indexem spokojenosti

Na setkání s novináři zrekapituloval generální ředitel společnosti UPC Česko a Slovensko Martin Miller dosavadní historii a vývoj této značky. Zmínil primárně další rozvoj infrastruktury. Stíhali bychom víc, kdyby legislativa byla méně přísná a příprava na kopnutí do země netrvala dvanáct měsíců. Ročně investujeme stovky milionů korun do rozvoje sítí, dodal Miller.

Česko-slovenský operátor také spustil evropskou kampaň Happy Home, která se natáčela v Praze. Zmínil také index spokojenosti NPS, který stoupl z –8,8 loni v lednu, kdy se s měřením začalo, na 22,7 během letošního srpna. Investovali jsme do infrastruktury a zaměstnanců, teď chceme investovat do zážitků a zákaznického servisu, okomentoval aktuální plány Miller.

Jan Brychta: UPC představuje novou korporátní identitu a prozrazuje další plány

Jan Brychta: Včera odstartovala rebrandingová kampaň UPC. Podívejte se na televizní spot

Doplňky Kodi mají problém. A tentokráte je to vážné

Jak jsme již psali, nejznámější (a nejkontroverznější) repo doplňků pro Kodi, TV Addons, se potýká s vážnými problémy, které vedly i k dočasnému přerušení provozu. Náš spolupracovník shrnuje všechny běžící soudní spory, vedené v Evropě i na americkém kontinentu.

V týdnech, které následovaly po žalobě společnosti Dish, bylo několik internetových domén týkajících se TV Addons, včetně samotné tvaddons.ag, převedeno na kanadský subjekt, konkrétně na gentlemana jménem Daniel Drapeau z Montrealu.

Petr Faistauer: Kauza doplňků pro Kodi – TV Addons je zpět, ale s novou hromadnou žalobou na krku

Petr Faistauer: Aktuální vývoj kauzy Kodi. Dočkají se postihu i koncoví uživatelé?

Skončil veletrh IFA 2017. A byl velmi úspěšný

Berlínský veletrh IFA, který s válečnou přestávkou probíhá v německé metropoli od roku 1924, se postupně vyprofiloval na jednu z nejdůležitějších a největších přehlídek spotřební elektroniky na světě. V rámci letošního ročníku konaného od 1. do 6. září vystavovalo 1805 značek na ploše 159 000 čtverečních metrů.

V posledních několika letech byl tematický rozsah veletrhu rozšířen i o tzv. bílou techniku (výbava kuchyní, pračky, péče o tělo), která pomalu, ale jistě začíná akci dominovat. Rozhodně alespoň letos, kdy A/V technika (audio-video) nepoutala pozornost žádnými převratnými novinkami, se na většině stánků největších výrobců hlavně vařilo a pralo… Ale i když televizory nebyly letos takovými hvězdami jako v minulých letech, určitě se bylo na co dívat.

Petr Žák: Reportáž z veletrhu IFA 2017: všude OLED a v nejrůznějším provedení

Bohumil Herwig: LG poprvé licencuje WebOS

Bohumil Herwig: Veletrh IFA 2017: více než polovina návštěvníků byla ze zahraničí

Stručně

Novela zákona o regulaci reklamy platná od letošního dubna říká, že média mají kontrolovat, zda je reklama na léky nebo třeba kojeneckou výživu v souladu se zákonem. Jde o povinnost, která je pro média natolik absurdní a nesplnitelná, že si zaslouží i s odstupem doby komentář.

Martin Bohuslav: Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit?


Autor: Wikimedia

Autor poslaneckého návrhu doktor Rastislav Vyzula z hnutí ANO.

TV Kinosvět přichází s pozměněným programovým schématem, na CS filmu mj. uvidíte „Šílené zprávy“, CS mini uvede nový unikátní a opravdu malovaný seriál pro děti na motivy románu Jacka Londona a Horor film představí dvanáct klasických filmů temného žánru. Pokud jde o nový kanál WAR svět válek připravovaný na začátek října, jeho schéma, ani nic dalšího, zatím Československá filmová společnost (ČSFS) zveřejnit nechce.

Bohumil Herwig: Pestrý podzim na kanálech Československé filmové společnosti

U satelitního operátora Flix TV proběhla první fáze přechodu na H.265/HEVC v dubnu letošního roku, kdy bylo převedeno čtrnáct kanálů. Zbytek procesu se dokončuje nyní. Na úspornější, nikoli nutně kvalitnější kodek přešel i slovenský satelitní operátor AntikSat, který se chystá i k nám, i když zatím start své služby odložil.

Bohumil Herwig: Flix TV završuje přechod. FlixBox HEVC mají všichni jeho zákazníci

Bohumil Herwig: AntikSat, stejně jako Flix TV, přešel na H.265/HEVC. Boxy mění zdarma


Autor: Flix TV

Přijímač FlixBox HEVC.

Videoportál Playtvak.cz se po rozjezdu se seriálem Single Lady rozhodl investovat i do dalších pořadů. I samotná Single Lady bude hrát v podzimním schématu výraznou roli – právě na ni navazují seriály Single Man a Taxikář. Podzimní schéma je zdaleka nejsilnějším, jaké kdy Playtvak.cz nabídl. Na jaře jsme se zaměřili na jeden hlavní formát, letos jich na podzim připravujeme minimálně pět, říká ředitel Mafra TV Vladimír Mužík.

Jan Brychta: Playtvak.cz slibuje na podzim hned třináct nových formátů

Také mladší generace Čechů se nerada v televizi dívá na pořady v originální verzi. Se čtením titulků se nechce obtěžovat. Takovýchto diváků je v celé společnosti drtivá většina, až 85 %, jak vyplývá z průzkumu společnosti Axocom. Původní znění na velkých stanicích téměř nenajdete a i specializované kanály se raději vydávají cestou kompletního dabingu.

Jan Brychta: Čeští diváci nadále preferují dabing, originální verze je nezajímá

Jan Brychta: Vládní novela Zákona o elektronických komunikacích prošla hladce Poslaneckou sněmovnou. Včetně pozměňovacího návrhu mířícímu k ČT (titulky a originální znění)

BRAND24


archiv

Dabing – ilustrační snímek.

Česká a slovenská pobočka korejské společnosti Samsung spustila speciální akci, která potrvá až do 24. září. V akční nabídce jsou jak televizory umožňující sledovat vysílání v rozlišení Ultra HD (4K), tak nejmodernější televizory s technologií QLED a úhlopříčkou od 49" do 75".

Jan Brychta: Příští dva týdny mohou zákazníci v rámci akce Samsung dny nakoupit televizory za výhodnější ceny

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).