Více

Skokany minulého týdne byly ČT sport a ČT 24, největší pokles zaznamenala ČT 1

UVNITŘ GRAF A TABULKA Krajské a senátní volby, ale také Velká pardubická a Zlatá přilba přitáhly velkou pozornost ke zpravodajskému a sportovnímu kanálu České televize

Mimořádné události uplynulého víkendu se podepsaly na výrazných nárůstech průměrných celodenních podílů tematických kanálů České televize na dospělém publiku. Oproti předminulému týdnu si nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry polepšila ČT sport, jejíž podíl stoupnul o 0,90 procentního bodu na hodnotu 3,09 procenta. Zpravodajská ČT 24 si polepšila o 0,87 procentního bodu na podíl 6,59 procenta, který je zároveň třetí nejvyšší týdenní hodnotou tohoto programu za letošní rok.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO) rovněž vyplývá, že největší mezitýdenní pokles zaznamenala ČT 1, která si pohoršila o 0,95 procentního bodu na hodnotu 15,62 procenta. Podíly dalších televizí se výrazně neměnily, snad s výjimkou poklesu TV Barrandov o 0,41 procentního bodu (z 5,21 procenta v předminulém týdnu na 4,80 procenta v minulém týdnu). Fanda, pátý kanál Novy zaměřený na muže, v druhém týdnu oficiálního měření klesl pod hranici jednoho procentního bodu.

K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne Prima family, Fanda napoprvé dosáhl podílu 1,03 %

Z pohledu tří největších televizích skupin si v souhrnném průměrném celodenním podílu na dospělém publiku vedla nejlépe Nova Group, která dosáhla hodnoty 31,02 procenta. To je o 0,11 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Následovala Česká televize se souhrnným podílem 28,79 procenta (také si polepšila, dokonce o 0,75 procentního bodu) a třetí byla Prima Group s podílem 25,52 procenta, která si jako jediná oproti předminulému týdnu mírně pohoršila (o sedm setin procentního bodu).


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 41. týdnem loňského rokusi nejvíce polepšila zpravodajská ČT 24, která i díky letošním krajským volbám posílila o 2,33 procentního bodu (z loňských 4,26 na letošních 6,59 procenta). Naopak největší pokles opět vykázal hlavní kanál Novy, který si meziročně pohoršil o 2,48 procentního bodu (z loňských 27,84 na letošních 25,36 procenta). Významně si oproti loňskému roku pohoršila ale i Prima family (o 1,85 procentního bodu) a skupině FTV Prima nepomohly ani nárůsty tematických kanálů Prima Cool a Prima love od celkového meziročního poklesu.

Průměrné celodenní podíly televizí za 41. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 15,62 - 0,95 + 0,21
ČT 2 3,49 – 0,07 + 0,22
ČT sport 3,09 + 0,90 + 0,38
ČT 24 6,59 + 0,87 + 2,33
Nova 25,36 – 0,07 - 2,48
Nova Cinema 4,77 + 0,32 – 0,20
Fanda 0,89 – 0,14 – neměřen –
Prima family 19,10 + 0,04 – 1,85
Prima Cool 3,95 – 0,08 + 0,62
Prima love 2,47 – 0,03 + 0,81
TV Barrandov 4,80 – 0,41 – 0,57
Atmedia 1,99 – 0,17 + 0,19
ostatní TV 7,88 – 0,21 – 0,55

Zdroj: ATO – Mediaresearch

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 10. 2012 21:52

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+