Více

Skokanem minulého týdne Nova, polepšila si o 2,5 procentního bodu. Padala ČT Sport

UVNITŘ GRAF A TABULKA Velké nárůsty minulý týden zaznamenala i Prima family a ČT 1. V podstatě šlo ale jen o narovnání situace po finále Davis Cupu.

Největší nárůst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku vykázal minulý týden hlavní program Novy. Oproti předminulému týdnu si polepšil o rekordních 2,56 procentního bodu na hodnotu 25,87 procenta (u publika od 15 do 54 let rovnou o tři procentní bodu na podíl 28,59 procenta). Nova byla zároveň jedinou televizí, jejíž průměrný celodenní podíl na dospělém publiku pokořil hranici 20 procent.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Opačný extrém, tedy největší mezitýdenní pokles, zaznamenala ČT Sport, která si pohoršila o 5,24 procentního bodu na hodnotu 2,32 procenta. Sportovní kanál České televize se ale v podstatě jen vrátil do normálu po abnormálně úspěšném předminulém týdnu, kdy živě vysílal finále tenisového Davis Cupu mezi Českem a Španělskem, v němž čeští reprezentanti zvítězili. Díky jeho poklesu v minulém týdnu stoupal zájem nejen o Novu, ale také Primu family a ČT 1, které obě shodně posílily o jeden procentní bod. Naopak pokles na druhou nejhorší týdenní hodnotu v letošním roce zaznamenala Nova Cinema (3,91 procenta).

K TÉMATU: Davis Cup udělal z ČT Sport skokana předminulého týdne, nejvíc klesala Prima family

Z pohledu tří největších televizních skupin si minulý týden v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku nejvíce dařilo Nově Group, která si oproti předminulému týdnu polepšila o 1,81 procentního bodu na hodnotu 30,98 procenta. Druhá v pořadí, Česká televize, vykázala velký pokles o 4,43 procentního bodu (daný mimořádnou situací s Davis Cupem v předminulém týdnu) na hodnotu 27,89 procenta. Třetí Prima Group naopak stoupala, a to o 1,66 procenta na souhrnný podíl 25,73 procenta.


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní průměrné podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 47. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila ČT 1, a to o 1,55 procentního bodu (z loňských 14,68 na letošních 16,23 procenta). Naopak nejvíc klesala tradičně Nova, která si pohoršila o 2,99 procentního bodu z loňského podílu 28,86 procenta na letošních 25,87 procenta

Průměrné celodenní podíly televizí za 47. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,23 + 0,97 + 1,55
ČT 2 4,44 + 0,19 + 0,55
ČT Sport 2,32 - 5,24 – 0,13
ČT 24 4,90 – 0,35 + 0,43
Nova 25,87 + 2,56 - 2,99
Nova Cinema 3,91 – 0,82 – 1,25
Fanda 1,20 + 0,07 – nevysílal –
Prima family 19,79 + 1,13 + 0,31
Prima Cool 3,94 + 0,51 + 0,11
Prima love 2,00 + 0,02 + 0,46
TV Barrandov 4,95 + 0,07 – 0,15
Atmedia 1,91 + 0,14 + 0,19
ostatní TV 8,54 + 0,75 – 0,28

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+