Více

Skokanem minulého týdne byla Prima family, nejvíc klesala ČT 1. Nova se držela

UVNITŘ GRAF A TABULKA Podíl Novy se po zavedení podzimních novinek stabilizoval, Prima family si výrazně polepšila, ale neohrozila ji.

Největší růst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za minulý týden vykázala Prima family, která se však musela i nadále spokojit s pozicí dvojky na trhu. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 2,04 procentního bodu na hodnotu 19,37 procenta. Nova si udržela podíl z předchozího týdne, stoupla jen nepatrně o jednu setinu procentního bodu na výsledných 25,29 procenta. Největší pokles vykázala ČT 1, která si oproti poslednímu srpnovému týdnu pohoršila o jeden procentní bod na hodnotu 15,75 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Růst o 0,48 procentního bodu minulý týden zaznamenala podle pravidelného týdenního reportu Asociace televizních organizací (ATO) také zpravodajská ČT 24. Vykázala průměrný celodenní podíl 5,98 procenta a stala se tak čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi (z této příčky odsunula televizi Barrandov). Naopak pokles o půl procentního bodu zaznamenala jak TV Barrandov (z 5,64 na 5,18 procenta), tak sportovní ČT 4 (z 2,67 na 2,18 procenta). Podíly dalších televizí měřených peoplemetry se nijak zásadně neměnily.

K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne byla televize Nova, naopak nejvíc klesala Prima family

Z pohledu tří největších televizních skupin se minulý týden nejlépe dařilo Nově Group, která v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla hodnoty 29,54 procenta, což však znamenalo pokles oproti předminulému týdnu o 0,33 procentního bodu. Druhou pozici obhájila Česká televize s podílem 27,94 procenta, který byl oproti předminulému týdnu nižší o 0,92 procentního bodu. Třetí Prima Group vykázala souhrnný podíl 25,69 procenta, ale jako jediná stoupala – konkrétně o 2,23 procentního bodu.


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 36. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila Prima love, její průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupnul o jeden procentní bod (z loňských 1,38 procenta na letošních 2,38 procenta). Naopak největší pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 4,03 procentního bodu z loňských 29,32 procenta na letošních 25,29 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za 36. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 15,75 - 1,00 + 0,26
ČT 2 4,03 + 0,09 + 0,04
ČT 4 2,18 - 0,49 - 0,23
ČT 24 5,98 + 0,48 + 0,99
Nova 25,29 + 0,01 - 4,03
Nova Cinema 4,25 – 0,34 – 0,55
Prima family 19,37 + 2,04 + 0,47
Prima Cool 3,94 + 0,20 + 0,44
Prima love 2,38 – 0,01 + 1,00
TV Barrandov 5,18 - 0,46 – 0,17
Atmedia 2,06 – 0,13 + 0,28
ostatní TV 9,59 – 0,39 + 1,50
16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 9. 2012 21:13

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+