Více

Skokanem minulého týdne byla ČT 4, nejvíc klesala Prima family. Nova se držela

UVNITŘ GRAF A TABULKA Pozice Novy zůstala neohrožena. Jako jediná z televizí dosáhla celodenního podílu nad 20 %. Prima family naopak o růst svého share přišla a poklesla o 0,8 %.

Největší růst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za minulý týden vykázala stanice ČT 4, vzhledem ke svému zaměření se ale pochopitelně umístila na posledních příčkách. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 1,61 procentního bodu na hodnotu 3,79 procenta. Nova si téměř udržela podíl z předchozího týdne, jen nepatrně klesla, a to o dvanáct setin procentního bodu na výsledných 25,17 procenta. Největší pokles vykázala skupina Ostatních televizi, která si oproti prvnímu zářijovému týdnu pohoršila o 1,24 % na hodnotu 8,35 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Z programů České televize se dařilo také ČT 1. Té narostl podíl na publiku o 0,53 %. O 0,21 % se zvýšil také podíl kanálu ČT 2. Rostla i ČT 24, které se share navýšil o 0,32 % na hodnotu 6,3 %. Podobného výsledku dosáhla stanice naposledy v 29. týdnu letošního roku, kdy se dostala na 6,32 %. Letos je to počtvrté, co se kanálu ČT 24 podařilo překročit 6% podíl. Největší pokles z plnoformátových stanic zaznamenala Prima family, a to o 0,81% bodu. O půl procenta pak klesla Nova Cinema. Téměř na svém naopak zůstala Prima Cool, která se pohnula pouze o 0,01 %.

K TÉMATU: Skokanem minulého týdne byla Prima family, nejvíc klesala ČT 1. Nova se držela

Nově Group se minulý týden nepodařilo obhájit pozici nejsilnější televizní skupiny. Ve skupině D 15+ ji předstihla Česká televize. Ta získala souhrnný share všech svých čtyř kanálů 30,61 %. Česká televize vděčí za svůj úspěch právě nárůstem sledovanosti kanálu ČT 4. Nova Group dosáhla minulý týden v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku hodnoty 28,92 procenta, což znamenalo pokles oproti předminulému týdnu o 0,62 procentního bodu. Třetí Prima Group vykázala souhrnný podíl 25,09 procenta, což je oproti předchozímu týdnu pokles o 0,6 %.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.
Autor: ATO – Mediaresearch

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 37. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila ČT 24, její průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupnul o více než jeden a půl procentního bodu (z loňských 4,53 procenta na letošních 6,3 procenta). Naopak největší pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 3,02 procentního bodu z loňských 28,19 procenta na letošních 25,17 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za 37. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,28 +0,53 +1,06
ČT 2 4,24 +0,21 +0,82
ČT 4 3,79 +1,61 –0,53
ČT 24 6,30 +0,32 +1,77
Nova 25,17 –0,12 -3,02
Nova Cinema 3,75 –0,50 –0,71
Prima family 18,56 –0,81 –0,98
Prima Cool 3,93 –0,01 +0,33
Prima love 2,60 +0,22 +1,20
TV Barrandov 4,87 –0,31 –0,54
Atmedia 2,16 +0,10 +0,29
ostatní TV 8,35 -1,24 +0,31
15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 9. 2012 14:23

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+