Více

Skepse ohledně spuštění nekódované Volks.TV roste, na Astře zmizela její pozice

Bývalý šéf RTL Deutschland Helmut Thoma chtěl Volks TV koncipovat jako projekt, který dá prostor velkým i menším regionálním televizím a jejich tvorbu nabídne na celostátním okruhu.

Satelitní operátor SES odpojil ve čtvrtek bez náhrady na pozici 19,2 stupně východně (družice Astra) programovou pozici určenou pro chystaný kanál Volks TV. Upozornil na to server Digitalfersehen.de. Volks TV byla chystaným projektem někdejšího šéfa RTL Deutschland Helmuta Thomy. Stanice měla spojit do jednoho celku tvorbu velkých i menších regionálních televizí a nabídnout jim tak společný prostor. Program měl být šířen jako neplacený a obohatit tak velkou programovou nabídku free-to-air stanic na pozici 19,2.

K TÉMATU: Bývalý šéf RTL stále věří, že se mu podaří spustit nekódovaný satelitní kanál Volks.TV

Helmut Thoma oznámil chystaný projekt už v roce 2011 a chtěl v něm použít inspiraci americkými televizními sítěmi. Volks TV by poskytla velký prostor stanicím, jako jsou Rhein-Main-TV, Hamburg 1 a NRW TV a následně by vytvořila národní program dostupný pro všechny zájemce z Německa a díky satelitu pochopitelně i mimo něj, mimo jiné v České republice i na Slovensku. Vysílání bylo od roku 2011 postupně několikrát odloženo, Thoma jako důvody uvedl problém s financováním. Naposledy se o plánovaném startu Volks TV zmínil bývalý šéf RTL v prosinci loňského roku. Tehdy ho avizoval na letošní jaro.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 7. 2013 13:49

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+