Více

Šíleně smutná princezna na Doktora Martina nestačila, Novu ale porazila s přehledem

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní kanál Novy se musel po 20. hodině spokojit s pozicí trojky trhu, a to i ve „své“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let.

Pohádka u mladých uspěla jako Donutil

Ani důmyslně nasazená známá česká pohádka Šíleně smutná princezna nepomohla v pátek večer hlavnímu kanálu Primy porazit ČT 1 a její seriál Doktor Martin. Zato zcela jasně předčila ve sledovanosti hlavní večerní pořad na televizi Nova, kterou odsunula i v „novácké“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let na pozici trojky na trhu. Doktora Martina si od osmé večer na Jedničce nenechalo ujít 1,375 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 35,31 procentům publika. Šíleně smutné princezně dalo od čtvrt na devět na Primě přednost 704 tisíc dospělých a 18,35 procenta publika, filmu Need for Speed na Nově od 20:20 pouze 440 tisíc dospělých při podílu 12,42 procenta.

ČTVRTEČNÍ DATA: Seriál Vlak dětství a naděje vylepšil Jedničce i čtvrteční večer

Pořadí hlavních večerních pořadů se nezměnilo ani v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Doktora Martina v této kategorii sledovalo 24,42 procenta publika, Šíleně smutnou princeznu 24,28 procenta (na průměrný počet diváků pohádka dokonce těsně vyhrála, rozdíl byl tři tisíce diváků) a Need for Speed 19,96 procenta. Jednička byla tradičně silná po celý páteční prime time, nad milion diváků se dostala i Všechnopárty, již od půl desáté zhlédlo 1,207 milionu dospělých a 33,66 procenta publika (ale jen 20,11 procenta ve věku 15 až 54 let), vysoko se držel i dokument z cyklu 13. komnata, kterému dalo od deváté večer přednost 948 tisíc dospělých diváků a 24,45 procenta publika (13,61 procenta ve věku 15 až 54 let). Pozdně večerní Silvestrovský koktejl vidělo na ČT 1 od 22:20 nadprůměrných 715 tisíc dospělých diváků a 28,77 procenta publika.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+