Více

Show Leoše Mareše v datech: jak je úspěšná na Primě a jak na Mňam TV?

UVNITŘ GRAFY – Pořad se ještě „hledá“, potřebuje si vytvořit tvrdé jádro diváků. Zatím jen v jednom případě dosáhl lepších výsledků než celodenní podíl Primy.

První týden vysílání má za sebou Show Leoše Mareše, „první opravdová late night show v Česku“, jak ji nazývá Prima, která pořad přebírá od provozovatele lifestylové televize Mňam TV, společnosti CE Media. Jak se čerstvé programové novince Primy daří a pomohla k lepším číslům Mňam TV, která show vysílá necelý den po Primě? Na nějaké dalekosáhlé závěry je sice ještě brzy, ale první čísla ledasco napovídají. Například, že čeští diváci ještě nejsou zvyklí na to, že by jim televize okolo půlnoci nabízely premiérové pořady místo tradičních repríz. Pozdní vysílací čas je pro Show Leoše Mareše limitem, ale zároveň určitou výhodou: může vychytat „mouchy“, aniž by si toho všiml nějak výrazný počet diváků, a jakmile si bude jistější, může ho Prima přesunout do lepšího času.

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+