Ten v Seznam.cz pracuje jako manažer konzultace brand reklamy. Ve stručnosti jde o to, že společnost dodává data několika mediálním agenturám do jejich interních plánovacích nástrojů. Užší spolupráci však nyní zahajuje s GroupM, které dodává data pro nástroj mCross.
Díky tomu mohou agentury z GroupM zadavatelům lépe optimalizovat videokampaně a také doplňkové zásahy webů Seznam.cz k televizním kampaním.
NAPSALI JSME: Nová mobilní aplikace Seznam Zprávy sbírá videopříspěvky uživatelů
S Dušanem Gajdoštíkem o Seznamu a crossmediálním plánování
Jiří Udatný, ředitel Data & Analytics oddělení GroupM, k tomu říká: Na českém trhu neexistuje tržní standard v podobě výzkumného projektu, který by nám umožnil plánovat integrované videokampaně, tedy kampaně zahrnující TV i online kanály. Velmi proto oceňujeme, že Seznam.cz se připojil touto aktivitou ke společnosti Google, která nám obdobná data již poskytovala. Tím se významně rozšiřují možnosti plánovacího nástroje mCross, díky kterému jsme schopni našim klientům efektivně plánovat videokampaně a optimalizovat jejich zásah napříč různými obrazovkami.
Více informací v rozhovoru s Dušanem Gajdoštíkem.