Hlavní navigace

Server VideaCesky.cz přebírá vydavatelství Mladá fronta

10. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vydavatelství Mladá fronta oznámilo srpnovou akvizici šesti nových webů, které by měly zvýšit celkový zásah společnosti o šest set tisíc uživatelů.

Do portfolia vydavatelství Mladá fronta přibyly zábavní weby VideaČesky.cz, Raketka.cz, HryProDívky.cz, stahovací weby Stáhnu.cz a MůjSoubor.cz a pracovní portál Flek.cz. Návštěvnost webů Mladé fronty by se tak z hlediska počtu reálných uživatelů mohla zvýšit o šest set tisíc uživatelů. Mezi provozovateli by z hlediska reálných uživatelů mohla Mladá fronta dosáhnout na třinácté místo. Celkový zásah vydavatelství Mladé fronty se tak po akvizicích zvýší až na tři miliony a tři sta tisíc uživatelů.

UX DAy - tip 2

O všechny weby se stará divize Online vydavatelství Mladá fronta, která disponuje vlastním projektovým a vývojovým týmem, product manažery a technickým zázemím. Vedle koupených webů se divize Online stará i o vlastní projekty, které letos vyvinula a spustila weby jako Euro.cz, Profit.cz, Zdraví.Euro.cz a srovnávač cen CoChceš.cz.

V portfoliu webů divize Online je nejsilnější segment zpravodajských a ekonomických webů (Euro.cz, Euro24, Finance.cz, Profit.cz, Zdraví.Euro.cz, CoChceš.cz, Kniha.cz) a weby pro fanoušky a zábavu (Edna.cz, Wot.cz, NaSvah.cz, VideaČesky.cz, Raketka.cz, HryProDívky.cz, Stáhnu.cz, MůjSoubor.cz). Další projekty jsou ve vývoji a budou se průběžně spouštět, první ještě do konce letošního roku, slibuje tisková zpráva.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).