Více

Seriálová novinka Primy Tři mušketýři příliš neláká, její podíl zůstává okolo 10 %

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Plnoformátová TV Barrandov podobně jako minulý týden bodovala romantickým filmem. Katie Fforde se přiblížila k hranici tří set tisíc diváků.

Souboj seriálů se odehrál mezi Novou a ČT1

Akviziční seriál BBC Tři mušketýři, který nasadila během letních měsíců do vysílání televize Prima, není pro ostatní plnoformátové stanice vážnou konkurencí. Novinka sice startovala před dvěma týdny na komerční dvojce se solidní sledovaností okolo půlmilionu diváků, po prvních dílech ovšem o část publika rychle přišla. Minulý týden si dokonce po 20. hodině seriál pustilo pouhých 294 tisíc diváků s podílem (share) okolo 10 %. Včera si sice vedli Tři mušketýři o něco lépe, část vysílaná od čtvrt na devět se ovšem pohybovala s share opět okolo 10 %. Pátý díl vidělo celkem 330 tisíc diváků.

NEDĚLNÍ DATA: Chalupáři se v neděli přiblížili k milionu, komedie na ČT1 je tentokrát neohrozila

widgety

Souboj seriálů se tak v pondělí večer odehrál opět mezi Novou a prvním programem České televize, tedy mezi Kriminálkou Anděl a Malým pitavalem z velkého města. První jmenovaný pořad získal 916 tisíc diváků (share 27,04 %; 27,66 % v 15-54) a na Jedničku tak získal náskok rovných sedmdesát tisíc diváků. Malý pitaval si ale rozhodně nevedl špatně. U mladšího publika měl share rovných 26 %. Nad hranicí jednoho milionu diváků skončily v pondělí Televizní a Sportovní noviny. Nejsledovanější televizí byla Nova s celodenním podílem 20 % u dospělého a 22,74 % u mladšího publika.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+