Více

Seriál Ententýky sledovalo ve středu pouze 309 tisíc diváků. Uspěl Fanda s filmem

UVNITŘ TABULKY Fandovi se včera dokonce podařilo rozdílem několika tisíc lidí porazit sesterskou Novu Cinema. Vítězem u dospělých se staly Cesty domů, mladé diváky lákal Gympl.

Doposud svého nejhoršího výsledku dosáhl seriál Ententýky na programu ČT 1. Včera si ho nenechalo ujít pouhých 309 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 8,23 %. Jedničku tak v danou chvíli porazil například i sesterský kanál ČT 2, který divákům nabídl dokument Vůně cizích krajů. Ten si nenechalo ujít 334 tisíc diváků (share 8,24 %). Celodenní podíl Jedničky u dospělých diváků se dostal na hodnotu 13,03 %, v hlavním vysílacím čase pak 11,41 %. Jde o cílovou skupinu lidí starších 15 let.

MINULÝ TÝDEN: Seriál Ententýky se oproti minulému týdnu ještě více propadl. Opět ho porazil Barrandov

Nejbližší konkurent co do počtu diváků, televize Barrandov, na tom skončila o něco hůře. Rozdíl mezi ní a Jedničkou činil přibližně 30 tisíc diváků ve prospěch České televize. Vtip za stovku si tentokrát nenechalo ujít 277 tisíc diváků (share 6,84 %). Lépe dopadl tradičně mystery formát Věřte, nevěřte, který oslovil 341 tisíc diváků (share 9,46 %). Do včerejší sledovanosti zasáhla především fotbalová Liga mistrů, která se vysílala na kanálech ČT Sport a Prima Cool.

VČEREJŠÍ SLEDOVANOST: Prima Cool díky úterní Lize mistrů nadprůměrná, absolutním vítězem Nova

Úspěšnější duel co do počtu diváků odvysílal sportovní program České televize. Utkání mezi Chesea a Šachtarem Doněck vidělo 231 tisíc diváků (share 8,29 %). Duel Celticu s Barcelonou vidělo na Coolu v případě prvního poločasu 130 tisíc diváků (share 3,22 %), zájem o druhý poločas se zvedl a dosáhl hodnoty 185 tisíc diváků (share 6,3 %). Podobně jako první část duelu Ligy mistrů na Coolu dopadla i Chůva k pohledání na Primě love – 131 tisíc diváků (share 3,25 %). Zhubni, nebo přiber oslovilo 77 tisíc diváků (share 1,94 %).

TÝDENNÍ DATA: Skokanem minulého týdne ČT Sport, Prima family opět posunula letošní rekord

Největší rivalové – NovaPrimou family – si mezi sebou rozdělili ve středu večer diváky spravedlivě. Cesty domů oslovily především starší diváky, Gympl s (r)učením omezeným si odnáší vítězství ve skupině 15 až 54 let. Vztahový seriál na Primě family vidělo 999 tisíc diváků (share 24,74 %), Nově dalo přednost 938 tisíc diváků (share 23,58 %). Pro tuto televizi je ovšem důležité vítězství právě ve skupině 15–54, kde oslovila 599 tisíc diváků (share 29,87 %).

MĚSÍČNÍ DATA: V říjnu nejvíc posilovala Prima family. Nova, ČT 1 a TV Barrandov klesaly

Nova Group ale nemůže být za včerejšek spokojena s výsledkem sledovanosti u svého programu Nova Cinema. Ten dokázal po 20. hodině oslovit pouze 99 tisíc dospělých diváků (share 2,6 %). Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu 2,65 %. Pokud bychom brali ohled na skupinu 15–54, na kterou Nova Group primárně cílí, byl share jen 3,04 %. Včera se naopak dařilo v prime timu Fandovi, který dokonce Novu Cinema porazil. Filmem Peacemaker oslovil 105 tisíc diváků (share 2,81 %), z toho mladých od 15 do 54 let bylo 80 tisíc (share 4,24 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 7. listopadu 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,03 11,41 8,86 7,53
ČT 2 4,02 4,27 4,06 3,97
ČT sport 5,11 6,94 6,65 8,90
ČT 24 6,85 3,89 3,64 2,20
Nova 24,23 27,59 27,51 29,72
Nova Cinema 2,65 2,18 3,72 3,04
Fanda 1,34 1,93 2,08 3,01
Prima family 22,29 21,85 16,62 15,57
Prima Cool 3,46 3,83 5,51 5,79
Prima love 1,92 1,63 2,64 2,57
TV Barrandov 5,63 6,90 6,62 8,24
Atmedia 1,69 1,08 2,42 1,32
ostatní TV 7,77 6,51 9,67 8,15
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 7. listopadu 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 29,01 26,51 23,20 22,60
Nova Group 28,22 31,70 33,31 35,77
Prima Group 27,67 27,31 24,77 23,93

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 11. 2012 15:53

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+