A nebo přibude těch, kteří začnou nadávat na to, že si nestihnou mezi pořady ani dojít na záchod/ pro pití!!! Pokud nebude ČT1 vysílat mraky self proma, tak to asi podstatná část lidí pocítí. Pak jim přijde, že 1 až 2 reklamy mezi pořady vlastně nebyli na škodu.
To nemáte tak úplně pravdu. Díky odpočtu DPH přijde ČT ukončením reklamy zhruba o 0.5 mld Kč (možná více), záleží samozřejmě jak se jim podaří prodávat reklamu na ČT2 a ČT4.
A kolik vám? Ještě si mačkáte beďary? Místo svých postbubertálních výkřiků byste udělal lépe, kdybyste citoval tu pasáž novely zákona, kde se tvrdí, že Nově, Primě, Barrandovu a případně dalším komerčním televizím, se zvyšuje povolené procento vysílané reklamy oproti stávajícímu stavu. Jsem zvědav, jak se předvedete.
Souhlasím, na žádné z ČT nemá co reklama strašit. Už dávno se mělo vysíat bez reklam a pak přišli na další důvod proč reklamu zachovat a ted' o tom spekulují nadále v omezené míře. Nemá to tam vůbec co dělat - platí jí koncesionáři !!!! Podvodníkům, zlodějům a tunelářům se u nás stále vesele daří :-(
Ale jděte, samozřejmě, že naplní a taky naplňují. Přečtěte si někdy zápisy ze zasedání RRTV, kde jsou televize často upozorňovány, popřípadě pokutovány za překročený čas vysílané reklamy. Nebo si vyhledejte články tady na Digizone, ve kterých se psalo, že např. Prima měla a má svůj čas úplně vyprodán. Nova před časem sice vše prodáno neměla a poskytovala slevy, ale to co neprodala, tak vyplnila selfpromem na vlastní pořady. I po schválení novely zůstane pořád v platnosti, že celkový denní vysílací čas reklamy a teleshoppingu nesmí překročit 20 procent, resp. 12 minut z jedné vysílací hodiny. Reklamou se nesmějí přerušovat pořady, které jsou kratší než 30 minut.
Ale těm přece není potřeba zvyšovat povolené procento. To je tak velké, že ho žádná česká TV nenaplní, to by český divák nepřekousl. Ale na trhu ubyde dost významný kanál, kam reklama směřovala, takže se zájemci na Novu a Primu jistě přesunou. Ani potom ale nebude limit vysílání reklamy vyčerpán.
Toto tvrzení je velmi úsměvné. Proč si myslíte,že Nova tak prahne po reklamě z ČT. Protože v tom jsou obrovské peníze a televize,která o tyto peníze příjde,tak ve velmi krátké době příjde i o diváky poněvadž,jaksi bez peněz to nejde. Podívejde se do zahraničí,třeba na Slovensko,kam to dopracovala jejich STV,ruší kanály a ty zbývajíci dva nestojí za nic. Doufám že rozumný president nedá zelenou k přelití peněz někam do balkánské televize.
Předně nechápu co má co dělat reklama na ČT2. Vzhledem k tomu, že nikde není zákonem určeno co za pořady má vysílat ČT na kterém svém programu, může ČT celé programové schéma ČT1 přenést na ČT2 (tzv. "i s chlupama") a bude všechno při starém.
Co mi ale vadí zdaleka nejvíc, je, že nejenže novela nezabránila dalšímu obcházení zákona (teleshoping, sponzorské vstupy, selfpromo, product placement...), které reálně hrozí zmasověním, ale nepodchytila ani obcházení současné (nákup extra). Takhle je to úplně na nic. Na ČT1 se tak jistě dočkáme "Nákupu extra" ve velkém, sponzorské vstupy budou na 3 minuty a hlavním scénáristou každého nového seriálu nebo inscenace ČT bude marketingový pracovník, který upraví děj tak, aby se do něj vešlo co nejvíc spotřebního zboží pro PP.
Koho zajímá tvůj záchod a další potřeby .... ty si udělej kdy chceš. Když nevydržíš minutu nevidět TV tak si pořid' nočník a do ledničky pásový přepravník :o))) Nebo ledničku si zrovna postav ke gauči.
A jaká dedukce vás vede k tomu, že zrušení reklamy na ČT 1 a ČT 24 povede k navýšení vysílacího času reklamy na Nově? Pokud vím, tak v novele zákona o navýšení procenta reklamy pro Novu ani žádnou další komerční televizi nic není. To zůstává pořád stejné.
Ta absurdní reklama na ČT2 asi souvisí s tím, že "státní" ČT potřebuje peníze na digitalizaci a poslanci, senátoři, ani vláda nemají kam sáhnout pro nezbytné finance. Proto asi přikývli na návrh kočkopsa z komerčních TV a věří, že ty skutečně zafinancují i podporu tuzemského filmu. Tehdy, kdy zákonodárci kývli na skončení reklamy v ČT po dokončení digitalizace, na tyto souvislosti asi nemysleli.
Pokud se někdo opravdu nebojí monopolního diktování cen za reklamu Novou a spol. a následného zvýšení spotřebitelských cen, potom by měl konec reklamy na ČT vítat. Prostatici si mohou opatřit inzerované zaručeně fungující podpůrné doplňky stravy a tak si nebudou muset při delších pořadech dělat soukromé přestávky. Konečně, právě pro ty je také určena funkce TIMESHIFT v některých TV a snad ve všech PVR.
Ta poslední věta o (ne)přerušování pořadů do 30 minut reklamou je další z řady vašich blábolů. Nastudujte si platnou legislativu a přestaňte tu šířit bludy, které dávno neplatí.
Možná od listopadu přibude programu ČT 1 hodně diváků,protože je přestane otravovat nekonečná reklama a teleshopping.Naopak na Nově se bude polovinu vysílacího času vysílat reklama a hodně diváků přepne na jiný program.
Je to přesně tak. Dokonce když je na ČT dvouhodinový film, nějakou tu reklamní pauzičku bych i uvítal :-) Bohužel zvítězil lobbing Novy a Primy a mám obavu abychom se nevraceli do časů Vladimíra Železného, kterému politici zobali z ruky a skákali jak on pískal.
Teleshopping podle tohoto novácko-primáckého paskvilu nesmí být nas ČT vůbec, takže odpadne i nákup extra. Zústanou jedině sponzoři, kterých bude asi plno před každým pořadem :-)