Tady nejde o nějaký PR Primy, ale o vaše nestoudné lži, které šíříte, včetně vašeho tvrzení, že kdo nekoupí reklamu na Cool, tak se nedostane na hlavní Primu. To samozřejmě není pravda, jen to není tak výhodné jako když si to koupí v balíčku. Ale je to prodej v balíčcích na programy jedné televizní skupiny.
ČT a Barrandov jsou ale různé subjekty, kde je navíc jeden veřejnoprávní a druhý soukromý. A už vysílání reklamy na veřejnoprávní televizi je problematické. O tom, že by někdo inzerenty nutil, aby kupovali reklamu pro obě televize jsem na rozdíl od vás netvrdil. To zas jen si účelově překrucujete po svém. Ale pravdou je, že tím, že se Chrenek snaží prodávat zvýhodněně reklamu Barrandova v balíku s mnohem sledovanější ČT je snahou jak na ní parazitovat.
Vzhledem k tomu, že 30s spot např. na Nově se prodává mezi 300-500 tis. Kč, tak to docela rozdíl je. I po slevě 50-60%, kterou nabídla v březnu je to pořád rozdíl v řádu.
Množství odvysílané reklamy se nedá nafukovat, je omezeno zákonem. Takže důležitá je i cena, za kterou se prodává. Televize může mít vyprodaný veškerý čas, když ji prodává za babku. Cena reklamního spotu na Nově a Primě se liší od ceny reklam na Barrandovu nebo tématických kanálech ATM v několika řádech.
Je pravda, že Prima sice prodává reklamní čas ve zvýhodněných balíčcích pro všechny své tři programy (že je to povinně je zase vaše klasická lež), ale je to tak zcela jistě čistější řešení než parazitující prodej reklamy Barrandova, který aby něco prodal, tak jej musí Media Master nabízet v balíčcích s reklamou pro ČT. Takže tu jde o skrytý tunel, jak komerční televize parazituje na televizi veřejnoprávní.
Tento pořad sleduji, ale bohužel na Jojce, jelikož tam hraje v pátek 21:15, takže nač čekat do neděle, když to samé mohu vidět v pátek??? Myslím si, že většina čechů, co Šéfku sledují, se dívá také na Jojku. Nevím, ale mě tento pořad velice baví, opravdu netuším čím to, že má tak brutálně malou sledovanost...
Ze zvědavosti jsem si to pustil a musím říct, že jsem se vydržel na to dívat hodinu. Ne díky tomu, že by mě snad zaujalo co se tam děje, ale to jak je to naprosto šílený formát. (viděl jsem část kde stojí u kopírky a snaží se kopírovat, pak běhají ve tmě a loví trezorky)
Měl jsem chvílemi pocit, že budu zvracet, protože to bylo fakt něco neskutečného. Hloupost, přehnanost, tupé barbíny, namyšlení muži, kteří mají pocit, že jsou ti nejlepší z nejlepších.
Z vás, kterým se to líbí mám pocit, že milujete sledovat intriky a hloupost, aroganci a libujete si v lidské debilitě. Naštěstí vás je jen 200k.
Já vím, co za tím stojí, špatné nasazení do programu, jako u většiny novinek Primy. Když se podívám na Panáčka nebo Gorillu, tak Šéfka je skutečně hit, ale každý ji sleduje na JOJ nebo na netu. Kdo by taky čekal v neděli do půlnoci? Já si ji nahrávám a dívám se pak v klidu, kdy mám čas. Prima nevyužila potenciál této show, protože Vladko a Regina z VyVolených jsou proti Zoltánovi, Anně a Honzovi hodně slabý odvar.
Asi za to může fakt ta Mojsejová. Já v rodině, když jsem se na to chtěl dívat, tak jsem dostával sodu, že na NÍ nikdo zvědavý není. Prosadil jsem si to až argumenty, že pořad vůbec není o ní (ale o soutěžících) a ona je tam tak sotva 10 minut při vyřazování.
Vy jste vážně s prominutím šašek. Neustále se snažíte působit zasvěceně a přitom neznáte ani základní informace ;-)
Přečtěte si laskavě 3 odstavec: http://ekonomika.eurozpravy.cz/ceska-republika/16866-prima-predstihla-ct-a-hned-zvedne-cenu-reklamy/
A kdybyste tomu nevěřil, tak citace z webu Primy: Poměr investic zadavatele na televizní programy provozované FTV Prima je pro období 1.1.2011 – 31.12.2011 stanoven následovně: Televize Prima 88%, Prima COOL 12%.
Co se týče poslední vaší věty tak pletete jabky s hruškama. Mou uváděná cena 24 200 Kč se vztahuje na 1 CPP z kategoriie 15+, tedy asi za zásah 88 000 diváků. Zatímco vy uvádíte ceny Novy přepočítané na cílovou sledovanost, tedy statisíce diváků. Takže příště si ověřte fakta a potom blábolte, howgh.
Opět lžete a překrucujete fakta jako kdysi Rádio Jerevan.
Pokud Media Master prodává inzerci pro TV Barrandov a ČT je zcela logické, že nabízí společné balíčky, které tak zvýší zásah diváků. Nikdo ale nenutí inzerenty aby umisťovali reklamu na obě televize a je řada spotů které běží pouze na Barrandově, nebo naopak výhradně na ČT.
Co se týče ceny základního 30s spotu na Barrandově, tak jeho cena pravidelně roste a v dubnu činí 24 200 Kč pro kategorii 15+. Což není o moc méně než nabízí Prima nebo Nova (která ale nedávno nabízela s velkou slevou last minute pro inzerenty). Takže si nejprve zjistěte fakta a potom teprve blábolte, ju ;-)
Takže jarní novinky Primy diváky nezaujaly protože je Prima nasadila ve špatný čas? Potom se nabízí otázka o managerských schopnostech vedení Primy a nechce se mi věřit že takoví zkušení mazáci by ani po tolika letech nevěděli kdy mají nasadit daný prima formát....
Já bych spíš problém hledal jinde. Když si rozeberete strukturu diváků Primy, tak Prima společně s ČT1 má po ČT24 a ČT2 největší podíl straších diváků nad 55 let. A těm se při pohledu na kreaturu Mojsejsovou dělá nevolno ;-) Problém Primy je naprosto chaotické řízení. Loni Prima začala prodávat inzerci na cílovku 15+, protože tam měla vyšší share a letos nasazuje do vysílání formáty, které cílí na přerostlé puberťáky. Potom se nelze divit že diváci jsou zmatení sledovanost jde dolů.
Už jsem ti několikrát psal, že jedna věc je sledovanost a druhá množství odvysílaných reklamních spotů. Např. Prima při polovoční sledovanosti oproti Nově odvysílá větší množství inzerce a díky tomu má téměř stejné příjmy jako Nova. A když se podíváš na příjmy z inzerce pro jednotlivé kanály, má Barrandov meziročně drzhý nejvyšší přírustek. Po Primě Cool, kde ale musejí inzerenti povinně odvysílat určité procento jinak by je nepustila Prima na hlavní kanál ;-)