Více

Satelitní služby Skylink a CS Link zvýší od února o několik korun servisní poplatek

UVNITŘ TABULKA – Provozovatel služeb, lucemburská skupina M7, už dostala v minulosti od regulátora ČTÚ několikamilionovou pokutu. Ten se však bránil tím, že firma nesídlí u nás a proti rozhodnutí se odvolal.

Servisní poplatek, který slouží především pro zajištění fungování zákaznické podpory satelitních služeb CS LinkSkylink, bude od února příštího roku vyšší. Provozovatel obou operátorů, lucemburská společnost M7 Group, se jeho cenu rozhodl od příštího roku, konkrétně od 1. února, zvýšit. Nová cena bude 33 korun/měsíc, doposud to bylo 29 korun. Cena servisního poplatku se tak zvýší o čtyři koruny. Servisní poplatek se ale navyšuje pouze v České republice, na Slovensku bude měsíční výše stále 1,20 €.

ČTĚTE TAKÉ: Skylink zařadil do nabídky MTV Europe, MTV Czech na závěr roku skončí

Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu bude zákazníkům nově nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu, uvedl provozovatel služeb a dodal: Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění, pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Stejnou cenu, jako při pravidelné měsíční platbě, uhradí zákazníci při platbě na 24 měsíců. V ceně servisního poplatku jsou také zohledněny výdaje související s nezaplacením servisního poplatku.

ČTĚTE TAKÉ: ČTÚ uložil Skylinku a CS Linku pokuty v celkové výši 15 milionů za klamání zákazníků

Za zmínku stojí uvést fakt, že začátkem letošního roku udělil Český telekomunikační úřad (ČTÚ) provozovateli CS Linku a Skylinku pětimilionovou pokutu za klamavou reklamu, v níž loni na jaře lákal zákazníky na bezplatné programové nabídky Gratis a Free. V době vysílání těchto reklam už ale věděl, že od září 2012 zavede pro všechny zákazníky právě tzv. servisní poplatek ve výši 29 korun měsíčně, který se týkal i odběratelů balíčků Gratis a Free. Dalších 10 milionů korun pak měla firma zaplatit za to, že včas neinformovala o změnách smluvních podmínek pro zákazníky. Provozovatel služeb se tehdy rozhodl odvolat a řešit záležitost soudně. Firma totiž nesídlí v České republice ani na Slovensku.

Tabulku lze zvětšit
Autor: M7 Group

Tabulku lze zvětšit

51 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 1. 2014 19:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+