Tak nevím. Podle prognóz managementu Skylinku přece má sledovanost satelitů přirozeně stoupat a tím i stoupat zisky jejich provozovatelů. Něco nevychází, že je nutné platit nejdražší reklamní časy, aby se ambiciozní plány naplnily?
Satelity stoupat budou, ale je tu riziko, že by mohli stoupat u CSlinku ;-). Kor když se mu daří u méně "sečtělých" skvěle prorážet svými dotovanými/bundlovanými a časově omezenými kartami...
Čekal jsem, kdy Skylink bude mít reklamu v telce. Tím, že to dokázali naopak svědčí o jejich kvalitě. Velkou mírou jejich vzestupu je zpackané DVB-T u nás. Když v roce 2006 byla u nás ve městě na billboardech a MHD autobusech reklama na Skylink, říkal jsem si, že jsou odvážní, když inzerují v době, kdy všichni přecházeli na DVB-T a zemský digitál versus ukončeníé analogu plnil přední stránky všech periodik. Vyplatilo se jim to a jejich marketingový manažer by zasloužil velkou odměnu. Osobně jsem nečekal, že s příchodem DVB-T tak rapidně stoupne zájem o český satelit.