Heh, a to jsem si rikal jestli ten prvni prispevek neni zase nejaky blabol a ono to je fakt asi pravda.... No dekuju pekne, jak vidim tak tomuhle satelitu se asi redeji vyhnem... :)
přesně tak, chci varovat všechny, aby do digi-tv nešli!!! není to poprvé, co je potřeba karty "zprovoznit". - to musím zpravidla tak 2x do roka a pokaždé několikrát volám na zákaznickou linku (když se nedovolám, stejně to "žere kredit"), pak trvá několik hodin, než to opět funguje. o to se teď - s novými kartami - už třetí den marně pokouším. jakmile to bude možné, končím s digi a vážně je NEDOPORUČUJI !!
Prosím o pomoc. Vyměnili jsme novou kartu došlo k aktivaci a televize nejde. Během filmu třeba na Nově se obraz ztratí a nahradí ho text, že nemáme oprávnění sledovat tento kanál. Vysuneme a zasuneme kartu a opět se můžeme dívat (zase nějakou půlhodinku) a pořád dokola. Už jsme volali na zákaznickou linku nahlásili potřebné čísla a karta byla znovu aktivována. Problém se neodstranil. Se starou kartou jsme tyto potíže neměli. Slíbili,že zavolá technik, ale vůbec se neozval. Co s tím???
Tady bývalý technik Digi,zajímal by mě postup co se týče výměny karet kvůli pirátství.Rozeslat poštou to je to nejmenší ale co dál-společnost nepokryla techniky dané oblasti co se týče montáží a servisu tehdy a ted??? Víc než 80% účastníků si neuměla ani srovnat programy které se čas od času rozházeli (seskupily se podle frekvencí),ale nastavit přístroj,načíst kartu atd - KDO TO NYNÍ PROVEDE ,už vidím jak hrstka zbylých techniků objíždí Tisíce zákazníků -ZADARMO- ,aby DIGI zprovoznili.