Více

Sanitka přišla v pátek na Jedničce o diváky, ale stále byla nejsledovanější

UVNITŘ TABULKY V sobotu lákal k obrazovkám stanice ČT Sport duel Davis Cupu mezi Českou republikou a Argentinou. Podíl na publiku u diváků starších 15 let se dostal na hodnotu 24,81 %.

Viditelný pokles diváků zaznamenalo v pátek pokračování legendárního seriálu Sanitka. Na Jedničce se na její druhý díl podíval 1,285 milionu diváků při podílu na publiku (share) 35,4 %. Oproti úvodní části jde tedy o úbytek přibližně 130 tisíc diváků. I přesto byla Sanitka 2 nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pátečního večera. Jednička se dostala v celodenním podílu na hodnotu 16,85 %, v prime timu však dosáhla share 23,36 %. Výměna manželek na Nově, která Sanitce 2 přímo konkurovala, přilákala k obrazovkám 893 tisíc diváků (share 24,15 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 28,31 %. Nova za celý den oslovila 23,99 % publika. U diváků od 15 do 54 let byla tato hodnota 27,37 %.

Dobrého výsledku dosáhla na Jedničce i Všechnopárty, kterou si nenechalo ujít 904 tisíc diváků (share 26,35 %). Duel VyVolených přilákal na Primu tentokrát 342 tisíc diváků (share 9,5 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 12,09 %. Stanice dosáhla celodenního podílu 13,31 %, v prime timu 11,64 %. Na TV Barrandov se podle očekávání stala nejsledovanějším pořadem komedie Bezva finta. Tu si pustilo 171 tisíc diváků (share 4,88 %). Diváky ČT Sportu lákal k obrazovce především tenisový duel Davis Cupu mezi Českou republikou a Argentinou. Bylo jich 248 tisíc (share 10,88 %). Špatně si nevedl ani dokument Lidské tělo na ČT 2 – 294 tisíc diváků (share 8,08 %).

Česká filmová klasika Čtyři vraždy stačí, drahoušku si našla cestu ke 150 tisícům diváků (share 4,15 %). Snímek přinesl Nově Cinema ve skupině od 15 do 54 let podíl 4,89 %. Stotisícovou hranici překročil i duel fotbalové Gambrinus ligy na Fandovi – 121 tisíc diváků (share 3,45 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 3,52 %. Stanice Smíchov, Telka, Prima Zoom, ČT :D ani ČT art hranici sta tisíc diváků nepřekročily. Na Primě Cool byl nejsledovanější díl Námořní vyšetřovací služby vysílaný od 21:19. Pustilo si ho 181 tisíc diváků (share 5,14 %). Na Primě love dali diváci tradičně přednost denní rekapitulaci VyVolených. Bylo jich 112 tisíc (share 5,01 %), podíl ve skupině od 15 do 54 let byl 7,42 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 13. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,85 23,36 11,70 16,91
ČT 2 4,22 4,48 3,74 3,96
ČT Sport 6,47 5,11 6,45 5,18
ČT 24 4,12 2,33 2,06 1,20
ČT :D 0,87 0,26 1,74 0,50
ČT art 0,08 0,15 0,12 0,25
Nova 23,99 25,76 27,37 28,55
Nova Cinema 3,55 3,86 4,28 4,67
Fanda 1,63 2,51 1,98 2,79
Smíchov 0,97 0,33 1,60 1,17
Telka 0,79 0,62 0,94 0,66
Prima 13,31 11,64 10,94 12,44
Prima Cool 3,77 4,01 5,40 4,89
Prima love 2,26 1,90 3,22 2,49
Prima Zoom 2,13 1,61 2,25 1,51
TV Barrandov 3,67 3,87 4,04 5,22
Atmedia 3,73 2,57 3,36 1,68
ostatní TV 7,59 5,26 8,82 5,93
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 13. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,61 35,69 25,81 28,00
Nova Group 30,93 33,44 36,17 37,84
Prima Group 21,47 19,16 21,81 21,33

Zdroj: ATO-Mediaresearch

V sobotu večer byl nejsledovanější celovečerní film Signál na Nově. Pustilo si ho 804 tisíc diváků (share 25,11 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 32,39 %. Nova za celý den oslovila 20,77 % publika, v prime timu pak 28,01 %. Podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 23,9 %. Sledovanost obou zábavných pořadů na Jedničce se pohybovala lehce nad půlmilionem diváků. Zlatý časy si pustilo 511 tisíc lidí (share 15,34 %), Hitparádu zábavy 513 tisíc diváků (share 15,68 %). Celodenní podíl Jedničcky byl 14,08 %, v prime timu 15,79 %. Premiéra nového zpracování Robina Hooda v hlavní roli s Russelem Crowem na Primu příliš diváků nepřilákala. Bylo jich 358 tisíc (share 12,01 %). Celodenní podíl televize byl 12,17 %.

Úspěch v pátek zaznamenala ČT Sport díky tenisovému Davis Cupu mezi Českem a Argentinou. Duel si pustilo 392 tisíc diváků (share 24,81 %). Tenis lákal i diváky ve věku od 15 do 54 let, kde získal podíl 24,41 %. Celodenní podíl ČT Sport u diváků starších 15 let byl 6,86 %. Druhý program lákal k obrazovkám novým zpracováním Sherlocka Holmese. Nenechalo si ho ujít 213 tisíc diváků (share 6,72 %). Na TV Barrandov byla nejsledovanější talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou si zapnulo po 22. hodině 192 tisíc diváků (share 7,15 %), Barrandovskému videostopu dalo přednost 133 tisíc diváků (share 3,93 %). Smíchov, Telka, Prima Zoom, ČT :D ani ČT art stotisícovou hranici nepřekročily.

Stačilo málo a přes sto tisíc diváků by se nepřehoupla tentokrát ani Prima Cool. Simpsonovi vysílané od 18:36 vidělo 102 tisíc diváků (share 4,73 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 8,11 %. Lépe dopadli VyVolení, respektive jejich denní rekapitulace na Primě love. Tu si nenechalo ujít 150 tisíc diváků (share 6,41 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let se dostal na hodnotu 8,1 %. 219 tisíc diváků přilákal k obrazovce Novy Cinema fantasy snímek Hellboy (share 6,68 %). Nově udělal radost především podílem 10,94 % u diváků od 15 do 54 let. Kriminálku Miami na Fandovi si pustilo 114 tisíc diváků (share 3,36 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 3,28 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 14. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,08 15,79 9,17 10,40
ČT 2 4,79 5,05 3,93 4,14
ČT Sport 6,86 3,10 6,71 2,38
ČT 24 3,29 2,12 1,83 1,15
ČT :D 1,08 0,29 1,88 0,46
ČT art 0,10 0,17 0,15 0,26
Nova 20,77 28,01 23,90 32,24
Nova Cinema 5,84 5,67 7,38 8,89
Fanda 1,48 1,73 1,39 1,76
Smíchov 1,14 1,00 1,42 1,42
Telka 1,46 1,58 1,42 1,22
Prima 12,17 12,99 12,41 14,21
Prima Cool 3,71 2,90 4,71 3,12
Prima love 3,06 3,35 3,60 3,61
Prima Zoom 2,07 1,90 2,10 1,64
TV Barrandov 4,14 3,83 2,66 2,14
Atmedia 4,66 2,98 4,46 2,76
ostatní TV 9,29 7,53 10,89 8,20
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 14. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,20 26,52 23,67 18,79
Nova Group 30,69 37,99 35,51 45,53
Prima Group 21,01 21,14 22,82 22,58

Zdroj: ATO-Mediaresearch

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 9. 2013 2:14

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+