Více

Šafářová ve finále French Open přilákala přes půl milionu diváků, večer vyhrál Vinnetou na ČT 1

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT Sport byla díky zápasu Lucie Šafářové se Serenou Williamsovou o titul z Roland Garrosu za celou sobotu nad Primou.

ČT Sport u mladých dvojkou na trhu po Nově

České televizi se díky sobotním mimořádným událostem podařilo opanovat televizní obrazovky. Finále tenisového French Open, v němž se o titul z tohoto grandslamu utkala česká hráčka Lucie Šafářová s Američankou Serenou Williamsovou, sledovalo od třetí hodiny odpoledne v průměru 550 tisíc dospělých diváků a 40 procent publika. Vůbec nejsledovanější pak byla část utkání od 16:45 do 17:17, již si nenechalo ujít 673 tisíc dospělých a 46,46 procenta publika (50,95 procenta ve věku 15 až 54 let). Sportovní kanál ČT byl během finále neoddiskutovatelně nejsledovanější televizní stanicí na českém trhu, French Open mu navíc pomohl k pozici trojky na trhu na celý den a v divácké kategorii 15 až 54 let byl dokonce dvojkou hned za Novou.

PÁTEČNÍ DATA: Souboj pátečních pohádek vyhrálo Tajemství Staré bambitky na ČT 1, Všechnopárty nad milionem

widgety

ČT Sport nepomohl jen tenis, ale i finále fotbalové Ligy mistrů. Zápas Juventusu Turín s FC Barcelonou sledovalo od osmé večer v průměru 300 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (13 procent ve věku 15 až 54 let). Večer ale patřil spíše velkým plnoformátovým televizím. Po osmé večer zvítězil hlavní kanál Novy s filmem Sherlock Holmes, který si od 20:20 nenechalo ujít 436 tisíc dospělých diváků a 16,36 procenta publika (24,04 procenta ve věku 15 až 54 let). Těsně za ním skončila zábavná show Zpívá celá rodina na ČT 1, již si od osmé večer pustilo 427 tisíc dospělých a 16,74 procenta publika (ale jen 8,16 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima oproti Nově a ČT 1 výrazně zaostala, když akčním filmem Smrtonosná past: Opět v akci zaujala od čtvrt na devět jen 271 tisíc dospělých a 10,09 procenta publika (15,14 procenta ve věku 15 až 54 let).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+