Více

RTA podmiňovala dohodu tím, že od ní Prima bude nakupovat reportáže

Smlouvou na dodávání zpravodajských příspěvků a reportáží do hlavních večerních zpráv Primy a pořadu Extra podmiňovala Regionální televizní agentura (RTA) dohodu na vysílacích časech odpojovaného regionálního vysílání svých pěti studií pro letošní rok. Prima se měla ve smlouvě zavázat, že od RTA odebere měsíčně příspěvky za cenu minimálně 1,2 milionu korun. V takovém případě byla RTA ochotna zachovat odpojované regionální vysílání v takové podobě, jak fungovalo v roce 2006.

Televize Prima by se písemně zavázala, že obnoví dřívější obchodní vztahy odpovídající původním dohodám, a že bude od regionálních studií RTA odebírat příspěvky do svých zpravodajských relací v rozsahu odpovídajícím letům 2003 a 2004, tj. v případě celé RTA za minimálně 1,200.000,– Kč měsíčně, což by bylo smluvně garantováno, napsala RTA v polovině prosince loňského roku v návrhu dohody adresovaném Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

Druhou možností, kterou RTA zprostředkovaně nabídla Primě, bylo odpojované vysílání studií RTA v časech od 7:00 do 8:00 a od 15:40 do 17:25 hod. Teprve po odmítnutí obou návrhů RTA přišla s požadavkem na vlastní odpojované vysílání tři hodiny denně, přičemž zejména odpolední časy mezi 16:00 a 18:00 jsou pro Primu velmi nepříjemné.

Čtěte také: Diváci Primy se bouří, nechtějí vysílání RTA

Dokument: Návrh RTA na smírné řešení z 11. prosince 2006 (doc, 55kB)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 1. 2007 11:22

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+